Minulý víkend se děly zajímavé věci: v O2 eShopu se objevily hudební Nokie 5310 XpressMusic za neuvěřitelnou cenu 2 295 Kč. Avšak v pondělí již cena byla zpět na 4 895 korunách, jak všichni předpokládali, šlo o chybu. O2 se omluvilo a všechny objednávky stornovalo. Příběh končí? Ale ne.
Ve Sdružení na ochranu spotřebitelů se moderátor našeho fóra se zeptal, jestli je O2 v právu. A dozvěděli jsme se, že díky tomu, že elektronický systém objednávku potvrdil a tím uzavřel kupní smlouvu, O2 je povinno zboží dodat. Přestože tiskový mluvčí Martin Žabka tvrdil, že objednávky zůstanou stornovány a jako omluvu zákazníkům nabídne O2 pouze 500 Kč ve formě kreditu (přitom takto mohli vydělat i dva tisíce korun), situace se obrátila.
Těm, kteří si v eShopu Nokii za extrémně výhodnou cenu objednali, postupně přichází e-maily v následujícím znění:
Vážený zákazníku,
Před nastávajícím víkendem máme pro Vás dobrou zprávu!
Vaši objednávku telefonu Nokia 5310 Xpress Music a O2 SIM kartu za cenu dle objednávky (tedy
2 295 Kč + 95 Kč), v množství, které jste objednal(a), budeme realizovat v příštím týdnu.
Pokud již nemáte o doručení objednávky zájem, dejte nám prosím vědět na mail eshop@o2shop.cz.
Pokud Váš zájem trvá, není potřeba žádné další potvrzení, objednávku vyřídíme automaticky.
O2 E-shop Team
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Vyskočilova 1442/1b, 140 21 Praha 4
http://www.o2shop.cz
Všem, kteří telefon objednali a objednávku měli zrušenou, by se nyní v O2 eShopu mělo zobrazit místo statusu "zrušeno" status "nová". Mimochodem, tento krok O2 nemusíme příliš vychvalovat, telefonů se totiž neprodalo ani sto, takže ztráta pro firmu bude minimální.