Skutečnost, že propojení informačních technologií, internetu a služeb vede k úspoře nákladů a výhodám pro zákazníka si uvědomují skoro všichni naši operátoři (až na O2). A zatímco Vodafone a T-Mobile už mají své webové samoobsluhy časem odladěné, spustil tu svou i náš nejmladší – U:fon. Odkaz na ni najdete buď na v horní liště na jeho stránkách vyznačený velkými červenými písmeny, a nebo můžete použít přímý odkaz https://samoobsluha.ufon.cz.
Operátor se zatím svým novým výdobytkem nikde nechlubí
Pro přihlášení je třeba zadat telefonní číslo a dále číslo pro komunikaci s operátorem. Internetová správa služeb je obecně výborná věc, v té U:fonově naleznete pro začátek přehled aktivovaných služeb, rozpis volání, faktury, aktuální stav účtu a další užitečné informace, které jsou nejlépe patrné z následujících screenshotů.
U:fonova samobsluha zná řadu užitečných informací
Tip: Na toto téma probíhá diskuze na našem fóru, zakladateli vlákna děkujeme za screenshoty a upozornění