Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Každý rok před vyhlášením amerických Oskarů zveřejní web Brand Channel netradiční žebříček Brandcameo. Nehodnotí nejlepší herce, herečky a filmy, ale nejčastější americký product placement – reklamu na produkty a firmy, které s vlastním filmem vlastně nemají co do činění.

Na prvním místě se za loňský rok umístil Apple, jehož produkty se objevily v nejvíce prémiových snímků, které vévodily tamní návštěvnosti kin. Za zmínku stojí třeba Lego Movie a Captain America, ve kterém se objevila scéna z Apple Storu.

Apple zároveň patří k těm společnostem, které za podobný výskyt ve filmech nemusí platit. Filmaři jej sami chtějí a jablečná firma jim často vychází vstříc a zapůjčuje různé rekvizity.

Témata článku: Apple, Kuriozita

112 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dr.No64 15. 3. 2015 20:58:47
    doufam ze to ma kazdej vojak v tech americkejch tancich co sem uz jedou do...
  • JaroBJB 15. 3. 2015 1:24:02
    dúfam, že vám to video ukáže ...neskutočné video o najnovšom výrobku ejpl...
  • MrViki 14. 3. 2015 15:07:25
    Výrobky Apple jsou hlavně hezké a fotogenické, zkrátka to tam sedí. Podle...
Určitě si přečtěte

Xiaomi Mi Pad 2 Transformer: Umí se váš tablet změnit na robota?

Xiaomi Mi Pad 2 Transformer: Umí se váš tablet změnit na robota?

** Není to tablet, jen tak na první pohled vypadá. Ne, nefunguje. ** Zato se umí přetransformovat v robota (přesněji: musíte to udělat vy). ** K čemu je to dobré? Jako dekorace.

17.  5.  2017 | Holčík Tomáš, Kůžel Filip | 2

V září přijde SuperiPhone. Začne se nabíjet, jen vejdete do místnosti [spekulace]

V září přijde SuperiPhone. Začne se nabíjet, jen vejdete do místnosti [spekulace]

**Není velké tajemství, že Apple testuje bezdrátové nabíjení ** Chce se dostat před konkurenci, iPhone se nabije až 5 metrů od nabíječky ** Na potvrzení budeme čekat do září 2017

8.  4.  2017 | Kůžel Filip | 168