Bez paroží! Vodafone se omluví za letitou kampaň

Vodafone se znovu omluví za kampaň, kdy na konkurenční reklamu nasadil parohy. Telefónica sice u soudu vyhrála, ale vítěz je někdo jiný.

Obvodní soud pro Prahu 10 rozhodnul v dalším kole kauzy „Parohy“, tedy záležitosti, která začala v prosinci 2006, když Vodafone pověsil paroží na billboardy a telefonní budky konkurence. Od té doby se Vodafone omlouvá, soudí, znovu omlouvá a konkurenci to nestačí, protože Vodafone do svých omluv obvykle propašuje nějaký ten vtípek, který konkurenci znovu zesměšní. A tak se znovu soudí, vše se znovu a znovu propírá v médiích a ublížené konkurenci nedochází, že při životě udržuje více než šest let starou reklamní kampaň Vodafonu.

Klepněte pro větší obrázek
Takhle to všechno v prosinci 2006 začalo...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Více na: http://www.mobilmania.cz/clanky/vodafone-dal-konkurenci-parohy-ted-zaplati-5-milionu/sc-3-a-1321256/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylinkJaký skrytý vtípek? Už jej vidíte? Takhle se v létě 2010 Vodafone „omlouval“ T-Mobilu

Tentokrát soud rozhodnul, že se Vodafone musí Telefónice omluvit pořádně a bez paroží, tedy bez skrytých vtípků. Rozsah omluvy je půlstrana MF Dnes a jeden bigboard v Praze, Vodafone má předepsanou konkrétní větu, ale podoba reklamy je opět volná. Telefónica tedy vyhrála soudní spor, ale nemohu se zbavit dojmu, že tím skutečným vítězem je opět Vodafone – zatímco Telefónica nechce kauzu komentovat, tisková mluvčí Vodafonu přispěchala s prohlášením a přibalila infografiku podrobně mapující celou kauzu: S parožím nebo bez, jsme rádi, že tato kampaň díky neustálému připomínání ze strany konkurence vstoupila do historie.“

Klepněte pro větší obrázek
Infografika mapující parohatou kauzu

Aktualizováno 15. 4. 2012: Takto se Vodafone dnes omluvil v tisku.

Klepněte pro větší obrázek 
foto: Igor Mahal

Témata článku: Operátoři, Vodafone, O2, Kauzy, Humor, Kampaň

19 komentářů

Nejnovější komentáře

  • jxjl 4. 4. 2013 2:03:17
    Njn operátoři prolévají peníze právníky a českými soudy místo toho, aby je...
  • Tom_82 3. 4. 2013 11:49:25
    Dle mého názoru je skutečným vítězem Telefónica s T-Mobilem.. Už zde...
  • pannicca 2. 4. 2013 20:43:10
    je videt ze i americane uz vedi kde si muzou nakrast...
Určitě si přečtěte

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

** Politická debata nad předraženými mobilními daty pokračuje ** Nový náměstek MPO schvaluje handlovat o ceny jako na tržišti ** Za polskými cenami máme prý odjet do Polska

15.  2.  2017 | Láska Jan | 50

Země vysvětlují Trumpovi, proč mají být druhé za Amerikou. A Češi mají zase něco extra

Země vysvětlují Trumpovi, proč mají být druhé za Amerikou. A Češi mají zase něco extra

** Trump chce mít Ameriku vždy na prvním místě! ** Svět se baví a žádá alespoň o druhé místo. ** Až na Čechy. Ti chtějí být 51.

12.  2.  2017 | Kůžel Filip | 25

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

** Zákazníci mají zájem o levné smartphony za cenu okolo 5 tisíc ** Ze značek se nejvíc daří Samsungu a Huawei ** iPhone 7 se dostal do Top 10 dvou operátorů

10.  2.  2017 | Láska Jan | 4