Ale ty to nechápeš. U BB mě uživatel ten telefon vůbec nemusí nosit. Pošlu mu ho rovnou od dealera. Do mailu mu vygeneruji heslo do BB. A uživatel si v telefonu jen zadá aktivaci, kde to chce jeho email a zadá heslo co mu přijde do emailu. Toť vše díky politikám se mu celý telefon sám nakonfiguruje. Hotovo, žádné nošení k adminovi,řešení firmwaru (jako u Nokie). Odzkoušené a funkční.
Ty jako admin ten telefon nemusíš ani vidět. Služba je vázána na telefon a ne na SIMkartu. Veškerý obsah telefonu je šifrovaný i paměťová karta. Když zadám na dálku smazat telefon, tak se provede "wipe" celého telefonu. Uživatel s tím nic neudělá. Nepomůže ani vyndavání baterie a výměna SIM karty (díky tomu, ýže je to vázáno na telefon).
Uživatel má na serveru zálohované nejen data (vše včetně SMS),ale i jeho uživatelské nastavení telefonu. Když ho ztratí a pak dostane nový, tak se nemusí starat o znovunastavení telefonu (to většinou taky dost otravuje). Dostane nový a je v takovém stavu s daty, jako by ho neztratil.