Americký T-Mobile má unikátní lákadlo. Udělá ze zákazníků akcionáře

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

10. 06. 2016 08:37

U nás to český TM ani dělat ani nemusí, bude stačit, když přestane dělat ze svých zákazníků id1oty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 06. 2016 10:12

T-Mobile U.S. bol x-krát na predaj. DT označila expanziu do USA za chybu. Naposledy predaj stopol Protimonopolný úrad. Chcel to kúpiť 1 veľký U.S. operátor. To sa americkým úradom nepáčilo. Teraz v DT asi prerobili Klausovú kupónovú privatizáciu. Miesto bezcennej knižky paušál s bezcennou akciou. 100 akcií z milióna = na vplyv chodu podniku 0,0 nič ℅. Akú hodnotu akcií mala Nokia v r. 2008 a potom prepad už v 2011 - takmer bezcenné. Po kríze akciám už ani v USA ľudia neveria. Značku T-Mobile používa DT na trhoch, ktoré nie sú priorita a nemá tam pevnú sieť. Inde je to všetko zlúčené pod značkou T. Telekom. Ani na SK už dlho sa nepoužíva značka T-Mobile. 😀

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 06. 2016 19:25

Americký T-Mobile má unikátní lákadlo. Udělá ze zákazníků akcionáře..........................A také ty jejich dolce nejsou kryté zlatem ! Tisknou to jako omalovánky pro děti ! Atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor