Vím, že to zřejmě jinak nejde a je to moderní politika, ale z těch jejich neustále opakovaných reklam je mi zle a nejen to, doslova mě to sere. Pořád vidět jen bublinky od O2, všechno je podle nich zadarmo a strašně v pohodě, já bych řekl, nasrat. V reklamě se prezentují jak nejlépe mohou, ale skutečnost je úplně jiná. Aby jsme dostali, to co prezentují musíme splnit nemožné a vetšinou se ještě upstat! A pak když to spočítáte, je to fakt balík co jim za tu dobu zaplatíte. Jakmile záskají zákazníka, tak už je nic nezajímá. Všechny ty bomba nabídky za pár měsíců vyprší a hned platíte plnou palbu. Co je tohle za věrnostní programy. Kdybych mohl, omezil bych množství a délku jejich reklam, klidně na úkor jiných firem, ale když si to zaplatí, tak do toho nemáme co kecat. Tento názor mám na všechny 3 i když nějaké mě serou víc, ale to je věc názoru.