Apple sice nadále prodává nejvíc chytrých hodinek na světě, ale pokud do nositelného příslušenství započítáme také trackovací náramky a další jednodušší zařízení, do nichž se nedají instalovat aplikace, rázem se ocitá na třetím místě. První místo v počtu prodaných nositelností drží podle analytické společnosti IDC americký Fitbit, z dvojky Apple vyšouplo čínské Xiaomi.
První místo mezi výrobci nositelností si hlídá americký Fitbit. Na obrázku jeho chytré fitness hodinky Fitbit Blaze
Odhadovaných 1,5 milionu prodaných Apple Watch v prvním kvartálu letošního roku znamená pro Apple 7,5% podíl na trhu. Xiaomi zvýšilo svůj podíl zejména díky cenově dostupným Mi Bandům na 19 % a první zůstává Fitbit se 24,5 %, jenž poskytuje širokou nabídku náramků a nově i hodinek. Celkově se během ledna až března letošního roku prodalo 19,7 milionu kusů nositelností.