Apríl: Oskar mění logo a firemní barvu

Oskar se po třech letech provozu rozhodl změnit logo. Jak na tiskové konferenci zmínil Igor Přerovský, současná podoba, kdy logo stojí na jednom rohu, není zrovna ideální. „Mnohým uživatelům se mohou při pohledu na současné logo vyvolat nepatřičné asociace; červená s bývalým režimem, balancování na jednom rohu nejistou budoucnost.

Proto Oskar postavil logo pěkně na celou hranu, narovnal úsměv a také změnil barvu na žlutou. Igor Přerovský nám k tomu řekl: „Oskar chce novým logem vzkázat svým zákazníkům, že stojí pevně na nohou a žádné fámy o prodeji naší společnosti T-Mobilu nám nemohou pokazit náladu. Žlutá pak přináší uživatelům naší sítě slunce a mír do jejich duší.“

S novou žlutou barvou se také mění veškeré reklamní materiály, vzhled prodejen a dokonce i barva hlavní budouvy Oskara na Vinohradské, která bude kompletně natřena na žluto. „Malování bude zahájeno dnes ve večerních hodinách,“ řekl šéf malířů, Josef Lama a dodal: „do rána bychom měli být hotovi.“

„Změna image nám pomůže v získávání nových zákazníků. Doufáme, že by se změnou loga a firemní barvy mohl vzrůst náš tržní podíl na 50 procent,“ doplnil na konci tiskové konference Igor Přerovský.


Pozor, apríl!
Diskuze (38) Další článek: Eurotel: internet za paušál, internet pro Go karty a další novinky

Témata článku: , Oskar, F +, APR, Logo, Log, Bar