Asus je známou technologickou firmou s velmi širokým portfoliem. Dvakrát do roka vydává produktový katalog o rozsahu několika set stránek A4. Smartphony ale dosud tvoří spíše doplněk jinak převážně počítačově zaměřeného portfolia. Tchajwanská společnost chce do budoucna svůj mobilní byznys posílit.
Stane se Zenfone 3 Zoom díky propracovanému fotoaparátu prodejním bestsellerem Asusu?
Podle slov výkonného ředitele Jerryho Shena pro portál Digitimes.com chce Asus do tří let prodávat mezi 35 a 40 miliony smartphonů ročně a dostat se tak alespoň na 3% tržní podíl. V současnosti činí prodeje zhruba polovinu vytyčeného objemu. Asusu mají mimo jiné pomoci i špičkové produkty, které představil na nedávném veletrhu CES – fotosmartphone Zenfone 3 Zoom a technologiemi pro virtuální a rozšířenou realitu prošpikovaný Zenfone AR.
Shen dále potvrdil, že nová generace Zenfone 4 bude představena v průběhu druhého čtvrtletí, patrně tradičně v rámci červnového veletrhu Computex v Tchaj-peji. Firma chce posílit svou pozici na vysoce konkurenčním čínském trhu, kde nedávno uvedla model Zenfone Pegasus 3. Na globálním trhu tento segment reprezentuje model Zenfone 3 Max.