Autorizovaný servis Febra Servis končí

Diskuze čtenářů k článku

Fly  |  26. 03. 2004 21:56

Jednou jsem do Febry posílal mobil a za těch 14 dní co jsem se s nimi hádal jsem rád, že zkrachovala. Telefon vrátili olepený od nějaké čokolády, záruční list byl politý jakousi tekutinou a slečny sekretářky arogantní, povýšené a otrávené k zákazníkům... Typ servisu jako byla Febra už nikdy více...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  26. 03. 2004 11:26

To jsem zvedavy kdy stejny osud potka EBM. S jejich pristupem se divim ze k tomu uz nedoslo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  26. 03. 2004 15:02

To by me taky zajimalo.... EBMko je silene.... fakt zlata Febra....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KODY  |  26. 03. 2004 11:02

Febra byla vždy velmi solidní. Problém byl v tom, že jednou jsem tam zase byl a právě se přebírala pošta. Ze 200 telefomů 170 alcately, 20 nokie a nejaky ten zbytek. Takze od te doby vim, že alcatel stoji za...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dany  |  26. 03. 2004 10:29

Vubec me to neprekvapuje, s zadnym jinym servisem jsem nemela tak spatne zkusenosti jako s timto. Neochota a arogance slecen na prijmu u me vedla k nakupu jine znacky telefonu, abych se uz s nima nikdy nemusela setkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  26. 03. 2004 14:52

He he... To by mne zajimalo, kdys tam byla, protoze ja jsem tam byl a na prijmu nejsou zadne zenske, ale jen chlapy. A vzdy se chovali slusne.. Tak ja nevim... Ja sem byl s Febrou spokojen, kritizovat nekoho je uzasne, jen si myslim, ze nekteri zakaznici taky nebyli moc ferovy... coz asi vsude... ale myslim si, ze Febra patrila mezi ty servisy, ktere byly slusne a pro zakazniky udelali hodne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 03. 2004 17:47

Co je nám do toho,je taky nezajímají naše problémy!!!!!!

Jedno je jisté-Britex se bude kapsovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yugjhkiol  |  25. 03. 2004 14:43

Febra uz peknou dobu nebyla autorizovanym servisem NOKIA, ale jen jeho servisnim mistem. A za tech par zakazek, co udelala za mesic se nedivim, ze zkrachovala. Co tam se delo za praktiky pri opravach, to ani nechtejte vedet. Mozna nekdy ve slabe chvilce zverejnim jeden z jejich auditu pro verejnost. Bastl je oproti tomu hezke ceske slovo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  25. 03. 2004 14:51

To by mě moc zajímalo!! Měl sem tam na opravu dvakrát Alcatel. A stále s ním mám problémy, ikdyž oni tvrdí .............závada se neprojevila!  Uvítal bych slabou chvilku na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roland  |  25. 03. 2004 14:03

Může za to hlavně Alcatel, tím jak vše přesunul do Číny a přestal platit, tak zadělal na ekonomické problémy také svým partnerům.

Škoda, na Febru býval celkem spoleh. Po té, co jako první zavřeli prodejní síť mobilů a specializovali se pouze na opravy jsem jim dával více šancí na přežití, ale rostoucí kvalita technologie a klesající ceny nových telefonů - to je mor pro servisní sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  26. 03. 2004 14:08

kdepak, telefony jsou čím dál tím větší šunky, čím "nabušenější", tím víc se s..ou.. Vím o čem mluvím. (vzpomeň si na dodnes nesmrtelnou n5110, která chce jen občas omýt lihem elastomer pod displejem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masér  |  26. 03. 2004 18:35

to je sice pekny, ale N5110 je absolutne nepouzitelna, sms a volani me moc nezajima a ostatnich funkci je skutecne mnoho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor