Tady se řeší kolik provoláme tu a kolik támhle. Ano,do nedávna (byť to bylo komlikovanější ) nic výhodnějšího, jak ČD tarify od VF nebylo. Ale z pohledu člověka, co provolá cca 10 minut za měsíc, si zaplatí každou sazbu..... jelikož ta suma asi nikoho nezrujnuje. Již před několika lety jsem počítal, a to měli oper. účtování jednotné,že rozdíl měsíčního paušálu je zhruba 50,- kč .
A když jsem srovnával zakladní sazby dnes situace je stejná..... jen pouze nyní člověk může ušetřit při volání do vlastní sítě(různé bálíčky pro volání do vlastní sítě zdarma). Všichni operátoři jsou stejní ,a přesně se chovají, jak se chováme my......znám spoustu lidí kolem sebe(a to nejsou u jednoho operátora),co jsou líní něco udělat se svými cenami za volání.... stejně jako tu....ti kteří si stěžují ,že musí jít tam a musí čekat. Kdyby Češi víc hledali lepší nabídku a střidali operátory ,už dávno bychom volali za korunu. Ta hrstka co se tu sejde to nezmění,ať bude chválit nebo nadávat a vzájemně se osočovat. Přiznám,mám Vf ,ale jen proto,že podle mých potřeb prostě nic lepšího zatím nenajdu. Ale na operatorské lince jsem co chvíli,a již několikrát jsem hrozil ,že odejdu. Vždycky s úspěchem.A díky tomu ,že drzost VF nemá meze(viz poslední zdražení Fér minut), volám přes VOIP a používám zase dvě telefoní čísla.