Ahoj, ty mínusy budou asi pro jiný názor na tu výpovědní lhůtu. Já to podrobně nestudoval, ale i když máš smlouvu na dobu neurčitou tak je to stále smlova s podmínkami a v ní asi nějaká výpovědní lhůta bude a nejspíš vázaná na tzv. den zúčtování. Možná by se hodila reakce z mobilmania.cz? Mě stačila zkušenost přechodu u Vodafonu z tarifu na předplacenku (divokou kartu) kde v tu dobu bylo paradoxně volání asi o 1,50 kč./min. levnější. Zažádal jsem u operátora a bylo mi slíbeno že po zúčtovacím dni to bude, po měsíci nic. Volal jsem po druhé a zase nic. Napsal jsem písemnou stížnost že mne poškozují a zavolala mi operátorka že je vedoucí oné operátorky se kterou jsem před tím jednal a že se omlouvá a operátorku potrestají. Řekl jsem jí, že na potrestání operátorky nemám zájem a že mi je přesně jasné proč se vše zdržuje a že nevěřím na jejich vymyšlenou chybu operátorky. Já čekal skoro tři měsíce pokud ti to aspoň trochu zvedne náladu.Jinak ty 4 dny jsou na beton zaručené u předplacených karet, jen pozor už jsem několikrát slyšel že konkrétně u T-mobile nechtějí číslo přenést je li na kartě méně než 5 kč.? Setkal se s tím ještě někdo?
Názor byl 1× upraven, naposled 03. 09. 2013 21:21