ČTÚ chce, aby operátoři zkrátili dobu přenášení čísel

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

17. 09. 2014 11:02

Ja čísla neprenášam. Mám 6 SIM na kredit a všade niečo výhodné. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 09. 2014 09:04

Je to děs, přítelkyně s paušálem bez úvazku si zavolala o přenosovej kod, tam jí jenom nabídli slevu na tarif, poté jí poslali kod a poděkovali. Ja jsem si zavolal s úvazkem, bylo mi sděleno že musím podat písemnou výpověd, teď mi to budou 2 měsíce vypovídat.... vodafone zkrvenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 09. 2014 05:21

"až milionové sankce" , stejna parodie jak nedavno dostalo O2 flastr celych 25 000 ? jebal bych je za vsechno a kazdy flastr by mel mejt minimalne sest nul. Permanentne se tu heka jak vrazi prachy do LTE budovani, to se priznam ze nevim o jake zemi se mluvi, o CR asi ne, taky je to permanentni treni bidy s nouzi. Jediny kam se vrazil balik je praha a to jaxi zbytek CR nevytrhne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 09. 2014 18:17

V dnešní době by se mělo fakturovat už výhradně elektronicky do e-mailu. A pokud někdo trvá na papírové faktuře, tak by si to měl extra připlatit a to klidně i za 100 Kč.Protože elektronická faktura do e-mailu je jenom pár kliknutí, navíc si ji každý v e-mailu dohledá třeba i po deseti letech (pokud si to naschvál nevymaže) a kvůli minimální velikosti jich tam klidně může mít velmi mnoho.Naopak papírovou fakturu nedohledá z fyzických osob zpětně téměř nikdo, musí se tisknout, dávat do obálky, odesílat a to ji neskutečně prodražuje. I firma, která jich odešle velmi mnoho se dostane na částku okolo 15 Kč/kus. Naopak firma, která třeba denně vystaví jenom 2-3 faktury, tak klidně může zaplatit 150 Kč za kousek, protože někdo musí dojet na poštu, vystát tam frontu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 09. 2014 18:02

Minulý měsíc (srpen) jsem si zažádal o přenesení čísla k jinému operátorovi. Bylo mi sděleno, že to bude trvat měsíc a číslo bude přeneseno až na konci září. Osobně mi vůbec nevadí počkat jeden měsíc, v tom až tak velkou komplikaci nevidím. Ale ten měsíc si ponechali podle mě na to, aby mě mohli pořád prudit a překecávat, abych u nich zůstal s tím, že mi dají nějaký skvělý a výhodný tarif. A právě tohle obtěžování mně na tom vadilo nejvíce, protože s nimi (Vodafonem) proběhlo několik telefonátů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 09. 2014 17:52

Operátoři dělají naschvály a zdržují co to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 09. 2014 16:10

Takhle tu mělo být už dávno, posílat data poštou je absolutně zbytečné, zdlouhavé, drahé.
Aby ČTÚ přišel s dobrým řešením již na první pokus, to bychom po něm chtěli moc. Ale lepší pozdě, než nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor