ČTÚ: Zdraží-li jedna služba v balíčku, můžete ho zrušit celý

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

avatar
18. 04. 2016 17:27

Daleko větší sviňárna je, že si zřídím službu, ke který si koupím nějaký zařízení (u O2 je to modem s STB za cca 3000 Kč) a pokud službu za dva měsíce změní, umožní mi sice zrušit službu, ale už ne vrátit zařízení. Že by mě však upozornili na neaktuálnost tarifu, kterej uzavírám, to ne.
V tom je podstatně víc peněz, než ve službě, kde se částka změní o stovku. Ano, koupil jsem si to zařízení ze svý svobodný vůle. Ale k určitý službě, jejíž podoba se razantně změní a pro jinou službu využití nemá. Navíc je to zařízení obsahem smlouvy, kde je dokonce napsanej i název tarifu, ke kterýmu jsem ho koupil.
Po pravdě... Když nastoupil do O2 Budník a prohlašoval, že Telefónica nejednala vždy fér a PPF to napraví, čekal jsem lecco. Ale ne, že po pár měsících budu v dobrým vzpomínat na Telefónicu. Ta aspoň přechod na nový tarify nedělala nuceně a starý tarify držela ještě pár let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 04. 2016 11:37

To dává smysl. Já si při podpisu objednával balík a ne jednotlivé služby zvlášť. A pokud některá část jde k horšímu, tak jde k horšímu celek.
Jiná situace by byla, kdybyste si objednali balík, ale podepisovali každou službu zvlášť. Pak jsou to oddělené samostatné služby. A tedy když se služba zhorší, tak platí jen na tuto službu.Ostatně. Vždyť i ty primitivní tarify jsou balíky. V balíku máte služby hovory, SMS, MMS. A pokud se zdraží SMS, tak se to týká celého tarifu - balíku.
Tak proč jinde to musí být jinak?Prostě zásadním je co podepisujete. Jestli celek nebo části. Jestli celek, tak cokoli se stane, tak pořád se jedná o celek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 04. 2016 08:14

Mě by zajímalo, jestli když se u soudu budu ohánět tímto prohlášením ČTU, tak mě to nějak pomůže. Nebo je to jen takové plácnutí do větru které nemá žádnou právní hodnotu a tím pádem je i k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 04. 2016 07:56

Dotaz: Co když jsem kupoval tarif právě kvůli tomuto jednomu balíčku, u kterého se aktuálně mění podmínky. Mohu v tomto případě vypovědět celý tarif před ukončením sjednané doby trvání smlouvy? Příp. jak to ošetřit ve smlouvě, aby toto bylo v budoucnu možné.
A umožňují operátoři "customizovat" smlouvy tímto směrem?
Předem díky za odpověď a názory ve fóru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor