Dotykové displeje v autech nechceme, Ford vrací do hry „čudlíky“

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

15. 07. 2013 14:26

Je vidět, že kniha o designu stará čtvrt století (!!!!) https://en.wikipedia.org/wiki/The_Design_of_Everyday_Things stále neztratila nic na aktuálnosti.Tomu máme říkat pokrok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 07. 2013 09:33

No já u své Škody 120 jsem zatím efektivitu a ergonomii dotykového panelu řešit nemusel. Je vidět, že Škodovku i v tomto daleko předběhla svoji dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 23:52

Tak kdyby ty jejich chytré systémy měly pořádný čip a člověk nemusel po dotyku čekat vteřinu, než se úkon provede, tak by možná slavili větší úspěch. :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 07. 2013 21:00

Dotykové displeje jsou oblíbený ergonomický průser. Původní zaměření tohoto nápadu pro velké dotykové obrazovky v některých průmyslových aplikacích, kde hrozilo znečištění mechanických "čudlíků" a tím ohrožení spolehlivosti ovládání strojů bylo zneužito jedním zesnulým rádoby "vizionářem" od Ohryzků, takže globální marketing ve spojení se stádovou hloupostí uživatelů protlačil na svět technologický nesmysl, zvaný mobil s dotykovým displejem. Ale co chtít po tak nedokonalém a hloupém zvířeti, zvaném člověk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 17:21

Tak já u Pathfindera používám dotykovou obrazovku hlavně na psaní adres do navigace.. Měl jsem to u Mercedesu na šipky a neskutečně mě to štvalo.. Myslim že Nissan to udělal dobře.. Pod dotykovou obrazovkou je otočný volič a ještě šipky ;) Jinak na telefonování občas používám hlasové ovládání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 14:43

Správné rozhodnutí v autě by měla být výhradně tlačítka a mělo by jich být co nejméně a co nejvíce funkční což si všímám že u dosti automobilů není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 14:07

Problem je v tom, ze u automobilky znamena dotykovy displej jen to, ze zobrazuje najednou miliardu tlacitek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 07. 2013 13:59

Jak psal kolega nademnou i těch tlačítkových telefonů je třeba ... jen mi přibývají požadavky na jejich vybavenost ... naši zaměstnanci chtějí jako služební telefon do auta s tlačítkama, internetem, mailem a wifi ... a těch kromě blackberry moc není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 13:08

Je to přesně tak, v autě musím sledovat cvrkot kolem a ne lovit někde nějaké zapadlé menu patláním do displeji. U mého Volva je sice středový panel doslova poset tlačítky (což je možná druhý extrém), ale na prostě sáhnu (často bez dívání) a mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2013 12:39

Koukám Ford znovu objevuje ameriku. Ve většině premiovek se palubní systém ovládá pomocí otočného voliče + kontextových tlačítek. Např. s MMI v Audi stačí jen to kolečko + pár tlačítek okolo. Navíc hlavní úkony ala ovl. telefonu a rádia se dá dělat přes ovládání na volantu s displejem mezi budíky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 07. 2013 11:50

Dotykovy displeje si nemohu nevynachvalit v autech. Akorat co me fakt vytaci je, kdybych mel vseovladat skrz ten displej, jak to mel ford. Neni to rychly, je s tim patlanice a moc slozity. Nemohli se divit tomu, ze si na to kazdy stezoval. Momentalne dotykac mam na radio, multimedia. Klimatizace a zbytek nastesti funguji zvlast a maji na to vlastni panel s tlacitkama klasickyma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 07. 2013 11:39

Hurá, aspoň někde maj rozum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 07. 2013 11:39

no konečně.. a třeba se ještě vrátí do hry tlačítkové telefony :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor