Hmm..., tak přidám perličku : O "korunovou" Oskartu jsem stál, neboť jsem dal dceři mobil pod stromeček. Bohužel mi žádná nabídka nepřišla a tak jsem si zavolal na Oskarlinku ( kde vždy dostanu na své otázky fundované odpovědi ).
Zkrácený popis rozhovoru s paní "infolinkou" :
Já:"Proč jsem neobdržel nabídku na korunovou Oskartu ?"
Operátorka: "Nevím, zřejmě nejste náš paušální zákazník."
Já: "Jsem, mám tarif Volám stále téměř od spuštění vaší sítě"
Operátorka: "Musíte mít dobrou platební morálku"
Já: "Platím měsíčně za vaše služby cca 2000 Kč měsíčně a platbu jsem neměl nikdy ani zpožděnou"
Operátorka: "Na tuto Oskartu není žádný nárok, vyvolení zákazníci jsou vybíráni náhodně."
Já:" V tom případě bych se rád osobně zůčastnil losování , taháte kuličky z bubnu, nebo používáte tahání celých, či zlomených sirek ?"
Operátorka:"Děláte si legraci ? To vybírá systém."
Já: "Dělám, ale vy jste si začala. Můžete mi dát telefoní číslo na pana Systéma ?"
Operátorka podrážděným hlasem: " Ne ! Kde jste vůbec přišel k informacím o této probíhající akci ??!!"
Já tichým konspirativním hlasem: "Čtu mobilmánii.cz"
Operátorka: "Co je to ?"
Já opět tichým konspirativním hlasem: "Nesmím říct."
Operátorka opět podrážděným hlasem: " Nedělejte si legraci, máte ještě nějaké otázky na naše služby ?"
Já: "Ne děkuji, již jsem informován dokonale. Nashledanou."
Operátorka: "Přeji hezký den"