Pravidelně sestavovaný žebříček nejhodnotnějších značek 100 Top BrandZ zažil po delší době výměnu na předních místech. Hodnota značky Google vzrostla na 158,8 miliard dolarů a vyšoupla Apple, který dominoval žebříčku tři roky. Apple klesl o 20 procent na 147,8 miliard dolarů. Jako důvody vzestupu Google uvádí společnost Millward Brown, která žebříček sestavuje, především Google Glass, investice do umělé inteligence a různá přátelství.
Na dalších místech v první desítce se umístili: IBM, Microsoft, McDonalds, Coca Cola, Visa, AT&T, Marlboro a Amazon. Amazon je vůbec prvním retailem, který se do první desítky dostal.
V Evropě je na prvním místě SAP, druhé místo patří T-Mobile a na třetím je Yves Saint Lauren. V Číně také došlo k překvapení, kde China Mobile na prvním místě předhonil nám málo známý Tencent - sociální síť a internetový portál.
Zdroj: Millward Brown