Myslím, že pro firmy je mnohem lepší si to udělat po svém - za cenu Samsungu Glaxy S6 Edge v pohodě pořídí GSM VoIP bránu třeba i pro čtyři SIM. A pak to funguje dle nastavení.K bráně se pak připojí jakkoli odkudkoli na světě pomocí Internetu a klasického SIP protokolu z jakéhokoli zařízení (smartphone, VoIP telefon atd.).Může to být nastavené i tak, že jedna SIM je na jednu SIP linku a tak příchozí i odchozí hovory probíhají z nějakého českého GSM čísla (např. 602602602), ale telefon zvoní nebo je z něho voláno třeba z kanceláře v Německu.GSM VoIP brána i SIM je pak někde v serverovně v ČR a zbytek vzdálenosti k ní až na stůl někam tisíce kilometrů daleko je řešený přes Internet a SIP protokol.Tohle firmy dělají naprosto běžně. Například americké a anglické firmy tak mají svoje call centra v Indii normálně na "domovských číslech".A známý, když byl v Itálii, tak jsem mu tam podobně zařídil "český" neomezený telefon. Až si lidi mysleli, že je normálně doma, protože jim volal "ze svého mobilu" a když mu zavolali zpět, tak se mu taky dovolali normálně na "jeho mobil", dokonce mu došla i SMSka nebo jim on mohl SMS odeslat .
Ústředna totiž uměla SMS odeslat do e-mailu a naopak e-mail do SMS nebo ji odeslat přes webové rozhraní.