Huawei obhajuje pozice, prodalo téměř 17 milionů smartphonů

Huawei bude po třetím čtvrtletí obhajovat své pozice na trhu smartphonů. Čínská firma dodala do distribuce 16,8 milionu kusů chytrých telefonů (o 26 % více než loni, ale o 19 % méně než v předchozím čtvrtletí), což by mělo zajistit setrvání ve velké pětce výrobců, ale tvrdou obhajobu třetího místa. Na výsledky dalších předních hráčů stále ještě čekáme.

Klepněte pro větší obrázek
Tři miliony prodaných kusů řadí Ascend P7 k nejúspěšnějším modelům Huawei

Huawei je ve svých hospodářských výsledcích překvapivě konkrétní a uvádí například, že podíl modelů vyšší třídy na celkové distribuci tvoří více než čtvrtinu. Nejvíce se dařilo modelům Ascend P7 a Ascend Mate7, kterých se dosud vyskladnilo na 3 miliony, resp. 1 milion kusů.

Klepněte pro větší obrázek
Několik grafických statistik. Nejvíce Huawei roste na rozvíjejících se trzích

Pozici značky Huawei by v následujících obdobích na počty prodaných kusů mohlo oslabit vydělení zvláštní značky Honor, která má fungovat jako samostatná společnost. To by znamenalo, že Huawei nebude moci počty distribuovaných smartphonů pod značkou Huawei Ascend a separátní značkou Honor sčítat. V Číne je přitom Honor velmi silným brandem, po stránce výbavy jsou tyto smartphony u Huawei nejpokročilejší.

Diskuze (6) Další článek: Kam se poděl Ericsson?

Témata článku: Honor, Huawei, , , Huawei Ascend P7, Pozice, Vývoj prodeje, #Huawei, Nejúspěšnější model, SMA, Samostatná společnost, Mil, Pro +