Divize koncových mobilních zařízení Huawei (Consumer BG) výrazně zvýšila tržby v prvním pololetí 2015. Proti stejnému období loni vzrostly tržby o 69 % na celkových 9,09 miliardy amerických dolarů. Mobilní divize tak generuje už téměř třetinu celkových tržeb mateřské společnosti Huawei Technologies, která se zabývá vývojem a implementací síťových technologií. Na domácím čínském trhu je podle agentury GfK Huawei smartphonovou jedničkou s podílem okolo 15 %.
Prodejně nejúspěšnějším modelem byl v letošním prvním pololetí Huawei Mate 7
Firmě se ale dařilo i na zámořských trzích, a to zejména s modely střední a vyšší třídy, které generují 43 % tržeb z prodeje všech mobilních zařízení. Za první půlrok Huawei distribuovalo celkem 48,2 milionu kusů chytrých telefonů, což představuje nárůst o 39 %. Trh přitom rostl pouze o 7 %. Nejúspěšnějšími modely jsou Huawei Mate 7 s pěti miliony dodaných kusů a Huawei P7 se sedmi miliony (započteny i prodeje z roku 2014). Letošní novinky Huawei P8 se zatím prodal zhruba milion kusů.