Iron Man mění telefon, bude používat HTC

V březnu jsme vás informovali, že HTC letos změní svou marketingovou strategii. Součástí toho bylo upuštění od sloganu „Quietly Brilliant“, ale další plány jsme neznali. Později společnost oznámila, že uzavřela smlouvu s Robertem Downey jr., jehož známe z filmů Iron Man a dalších. Nyní dostává kampaň tchajwanské společnosti konkrétnější obrysy. Do světa totiž vypustila první video se známým hercem a nastínila budoucí spolupráci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Robert Downey jr. v reklamách pro HTC.

Nová reklamní kampaň s názvem „Change“ (Změna) bude mít tři fáze. Jak je z názvu patrné, cílem celé akce je upozornit na to, že HTC se v poslední době stává jedním z hlavních hráčů na poli inovací. V první fázi půjde o vyzdvihnutí samotné značky HTC. Druhá část se pokusí zvýraznit inovace, jmenovitě se budou propagovat funkce jako BlinkFeed, BoomSound a zřejmě i krátké klipy Zoe. Závěrečná fáze bude ukazovat, jak produkty HTC pomáhají lidem měnit jejich životy.

Klepněte pro větší obrázek
Na této adrese můžete k písmenům HTC vygenerovat různá slova.

Přímo z hlavy představitele Iron Mana pak je myšlenka hraní si s jednotlivými písmeny názvu mobilního výrobce, jenž bude prostupovat celou kampaň. Zejména tento prvek by dle představ HTC měl vyvolat zájem ze strany zákazníků a zajistit virálnost. Reklamní videa nebo plakáty by měly být vidět všude, na sociálních sítích, na billboardech u silnic, ve městech, jednoduše všude. Společnost se samozřejmě primárně zaměří na velké trhy v čele s USA, Velkou Británií a domovských Tchajwanem.

Diskuze (8) Další článek: Známe specifikace Galaxy Note III, ještě před představením

Témata článku: HTC, , , , Arriva, Telefon, První video, Druhá část, Man, Hlavní hráč, Brilliant, Iron Man,