Přesně! Nedává. (věděl jsem to dávno).A komu to prostě smysl nedává, je tam, ke je. Pak žije v iluzi, že existuje nějaká "sekta" zákazníků, kteří všechno tolerují a jiní výrobci bohužel takovou sektu nemají a jim prý tito "normální" zákazníci nic netolerují ..... nic není dál od pravdy, než tato donekonečna opakovaná báchorka. Bohužel, jak píšeš, smysl ti to nedává, nemá tedy cenu to jakkoliv dál rozpitvávat. Věříš tomu, čemu ses věřit rozhodl a tím to končí. Přemýšlet nad tím, jak je to doopravdy, na to nemáš ani intelekt, bohužel ale hlavně trpělivost, rozhled a snahu. Nikdy nepochopíš, že vyrábět 45 modelů telefonů je ekonomická sebevražda, kterou v nejznámější podobě předvedla Nokia a v jejich šlépějích postupují další, dlouhodobě nevydělávající firmy. Což ti zřejmě přijde normální, možná věříš i v to, že je to dlouhodobě životaschopné
------"Firma, která bojuje o zákazníka, musí nabídnout to, co zákazník chce" .... PODEPISUJI, ale z jiného důvodu, než by sis přál.Bohužel, firma, která se dostala až do pozice, kdy o každého zákazníka musí urputně bojovat, je v pozici, kdy už může defakto skončit každým dnem. A teorie o nabízení zákazníkům to, co chtějí, to jen potvrzuje, protože nic jiného ve futrálku bohužel nemají. Vlastně nepotřebují už žádné vizionáře a vůdce, stačí poslouchat, po čem prý volá zákazník a pak se ještě trumfnout s cenou s ostatními. Protože poslouchat, co prý che zákazník, to skutečně umí každý Je to smrtící situace, kdy už všichni nabízejí prakticky to stejné, tím jest hromadu haraburdí všech možných variant, přesně jak píšeš podle "vkusu každého soudruha" a to jediné, čím si ještě chvíli dokáží konkurovat a zaujmout, je CENA. Vyplývá z toho jediné, cenová sebevražedná mise pro každého z nich.Steve Jobs se této "praktice" vždy hluboce smál, odmítal ji a díky tomu vybudoval nejbohatší firmu na světě. Protože odmítal přemýšlet a konat tak, jako většina ostatních, kteří nechápavě kroutili hlavou. Ale ani tohle ti určitě smysl dávat nebude
-------Tvá "víra" v úspěch LG díky tomu, že sis koupil jejich telefon, poněkud pokulhává s finančními výsledky LG, když oznámila v posledním účetním období zisk pouhých 0,35 USD na jeden telefon, což je z ekonomického pohledu velký průser, především z pohledu do budoucnosti. Ale ani tohle ti dál vysvětlovat nebudu, protože ani tohle by ti zaručeně smysl NEDÁVALO