Máte „volavku“? U T-Mobilu nově až dvě hodiny bez přerušení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

avatar
08. 10. 2014 19:28

Když jsem začínal s mojí současnou ženou, tak nás to po pětašedesáti minutách přerušilo někdy až třikrát Skoro každý den. Tehdy jsem musel zaplatit jednu fakturu za cca 14 tisíc a druhou za necelých osm než jsme spolu začali bydlet a nemuseli si furt volat Ale stálo mi to za to Dnes máme samozřejmě oba neomezený tarif, ale ten tehdy nebyl snad ani ve špatných snech manažerů operátorů ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 10. 2014 16:02

Co kdyby si zákazník sám nastavil limit? Nemám flat - nastavím na max 30 minut. Mám flat nechám neomezeně nebo třeba 3 hodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  08. 10. 2014 15:23

Když už, tak mi chybí v nabídce OP předplacenka na takové hovory - VF má hodinovku (cca 2 roky), O2 po 1.minutě volání do všech sítí za 300,-měsíčně (do své bez dobíjení) a TM velké p..(vlastně ANO za 30,-Kč na den do všech sítí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2014 10:41

Ja mám na SK v Telekome, ktorý je pod DT predplatenku Easy Pecku. Volanie na všetky siete sú 9 centov. Ak volám v daný deň, iba na 1 sieť napr. O2, tak pri 50 centoch sa účtovanie zastaví a dá sa volať v daný deň už na tú sieť zdarma. FUP nastavili v cenníku na 2000 minút. Český mobilný trh je predražený a zaspatý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2014 09:17

Hmm, asi se T-mobile zaměřuje na zvýšení svého zisku u těch lidí, co nemají flatový tarif a občas se jim povede někomu zavolat "z kapsy"... Jinak si nějak nevybavuju že bych v posledním roce měl potřebu s někým krafat po telefonu déle než cca 10 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 10. 2014 08:30

Myslel jsem, že hodinové omezení je vlastností sítě GSM. Neporušuje tak náhodou T-Mobile standardy GSM? Jak by se na to tvářil ČTÚ, kdyby kvůli špatně položenému či omylem vytočenému číslu někdo provolal víc, než by za hodinu měl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 10. 2014 07:56

Jo ještě lépe bude 3 hodiny. Je velká radost sedět poblíž takového ho***a v tramvaji či autobusu....((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 10. 2014 06:45

No tohle by měl zavést spíš Vodafone. Mnohokrát se mi stalo, že jsem volal na infolinku a když jsem se konečně dočkal operátora a měl to štěstí, že se jednalo o operátora, který je schopen pochopit význam české věty hned napoprvé (nebo alespoň napotřetí), tak se hovor přerušil kvůli uplynutí limitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 10. 2014 00:49

Může se to někdy hodit ,ale osobně vzhledem ke zrušenému nočnímu volání u Twistu je to pro mě na nic ,taková služba by se mohla někdy hodit u o2 nebo vodafone kde se dá u předplacené karty platit za hovor 5,90 nebo 7 kč například v tesco byla k mání sim karta na dlouho za 99 a kredit 150 ,cena hovoru tedy v podstatě místo 5,90 asi 4 kačky pokud bych za 4 volal 120 minut tak to je mazec .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2014 00:46

Nechápu o čem může někdo 2 hodiny mluvit, určitě se nic nestane když se po 1 hodině hovor přeruší a když už to musí byt tak si znovu vytočí. Riziko že někdo "nepoloží" sluchátko a hovor dal běží u neflatových paušálů je velké a těžit z toho může jen operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor