To je tak, Apple je jasnej, jeho smartphony jsou znackou, kterou lide kupuji za kazdou cenu a zaroven prodava hodne, idealni stav, ktery kdyby nenastal u Applu, tak bych rekl, ze neni v realnem prostredi vubec mozny, ale Apple to proste dokazal.
Samsung by chtel byt znackou taky a treba jednou taky bude, ale zatim realne zhodnotil situaci a radeji prodava co nejvic.
Sony je opacny pripad, ma vybudovanou znacku, takze prodava draho ale malo. Pritom Sony nema sanci napodobit Apple, protoze znacku nevybudovali skrz smartphony, ale lidi kteri je povazuji za znacku z televizi a z radii, je proste berou jako znacku i jinde, jenze takovych lidi pribyvat nebude, to je vcelku jiste.
HTC je ve ztrate proto, protoze proste neumi, uvidime co letos, ale v podstate HTC od pamatnych dob jeste s WM6.5 zaostava, pokazdy je horsi nez konkurence.
Microsoft je jasnej, nemuzou byt v zisku, kdyz ten jejich OS nikdo nechce.
LG je pro me zahadou, oni nemaji zrovna velke prodeje, pritom se snazi o co nejvetsi obrat za minimalni cenu, porazi v pomeru vykon/cena uplne vsechny a presto prodej nejde, nechapu to, ale je to tak.