Naštvaní zákazníci žalují LG za vady modelů G4 a V10. Výrobce je prý ignoruje

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 14

Názory k článku

avatar
23. 05. 2017 20:34

LG G3 po roce a půl jsem ho chtěl prodat (jen tak z nudy) a měl jsem popraskaný rámeček, celkově tlf. jak nový. Na netu jsem zjistil že to opravují na záruku. Po 10 dnech v reklamaci mě prodejce dal úplně nový mobil opět s dvouletou zárukou. Takže já už mám LG G3 čtvrtým rokem. Jsem z něj už trochu znuděný, ale šlape v pohodě, výkonem stíhá všechno co je potřeba a pořád je v záruce. Myslím že G3 byla od LG nejlepší mobil, což teď zvrátí G6. Ale G3 bude ještě nějaký ten pátek stíhat a je to cenově dobrá volba, pokud chce někdo kupovat "jetej" tlf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2017 11:00

Tento problem se mi vyskytl i u meho Lg G Flex 2. Po prvni reklamaci se mi telefon vratil s vadnymi pixeli na displeji. Poslal jsem jim ho tam tedy znovu. Je to tri dny co se mi vratil a bootlooping je tu znovu. Takze ted budu 3. mesic za sebou cekat na reklamaci, abych si to mohl zopaknout i po ctvrte. Neverim totiz ze by telefon fungoval delsi dobu bezproblemu. LG uz nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2017 15:10

No naštěstí se mi to zatím vyhlo ;) A to už mám LG G4 téměř 2 roky a šlape naprosto v pohodě :) Tak doufám,že to nebudu řešit za pár měsíců :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2017 08:57

Bootlooping se mi na G4 objevil cca po roce používání, reklamace u MobilProVás trvala snad 14 dní a vyměnili mi základní desku (tzn ztráta všech dat, ačkoliv jsem žádal o zachování dat - měl jsem tam mnoho nesynchronizovaných fotek).
Měl jsem ale zato, že tento problém LG vyřešilo a u nových MB už tento problém nemůže nastat... teď jste mě pěkně vyděsili, že to budu za 7 měsíců absolvovat zas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2017 08:09

Problémy nemají jen zmíněné modely. LG G3 praskající obvodový rámeček. Dvakrát reklamace, dvakrát výměna dílu. Žloutnutí displeje, výměna dílu. Nyní, měsíc po konci záruky, nahodile (třeba 7x denně) restaruje s hláškou, že je odpojena SIM.
LG G4 už jsem taky reklamoval, nenabíjel, výměna desky.
Takže za mně už taky LG ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2017 08:05

I Nexus 5X? Sakra... Je fakt, že mi už měnili desku, ale to odešel radio modul, tak snad to neodejde znova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2017 05:41

9měsíců a také mi umřel... reklamace do 30dnů bezproblému... LG už asi neee. očekávám další smrt v červnu ach.... Jak, že je dlouhá záruka???? koupeno 01/2016

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2017 00:08

V USA je záruka rok, takže to muselo zvednout ze židle hodně lidí. Ty telefony odcházejí dost často po roce, roce a půl a polud LG dělá že nic...Tak jim patří.Překvapila mě ta zmínka, že se pořád vyrábí vadné. Mám dojem, že LG na tomhle pracovalo (kolem sn 601), ale jak to dopadlo kdo ví...Každopádně LG je škoda. Přišlo mi, že se s telefonama dost snažilo a cena dobrá. Budoucnost ale nevypadá nejrůžověji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 03. 2017 22:41

Co k tomu dodat, LG prostě jde z kopce. Částečně mi je LG sympatický, ale silně Předraženy modely a k tomu ta jejich podpora na kterou kašlou to kazí. Za takových podmínkách si LG nikdy nekoupím.Kdo si koupí nový top model od této značky po příchodu na trh, tak je blázen. G6 ani nahodou neodpovídá ceně a pujde za pár měsíců rychle dolu.Pak nemá značka vypadat tak, jak vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor