Nechce-li Microsoft značku Nokia v ČR zcela zničit, měl by si především udělat pořádek v zajištění kvalitního servisu. Ten současný monopolně centralizovaný servis situaci absolutně nezvládá. Již jsem psal, že mi u mé báječné 925ky neuznali záruku, to ale už nechci rozvíjet. Již před měsícem jsem odmítl nezáruční opravu za cenu víceméně nového mobilu a žádal o vrácení mobilu (kromě toho, že při hovoru nelze používat display vše fungovalo a užití pro něj najdu). 11.6-2014 mi ji vrátili do nyní jen Nokiácké sběrny CellNet bez šuplíku na SIM. Šla tedy zase zpět do centrálního servisu. 19.6.2014 se mi ji snažili vrátit již se šuplíkem - jsa ale již poučen, požádal jsem předávajícího v Cell Netu ať mi tam mou SIM sám vloží. No a nic - šuplík nedokázal vyndat. Během dalšího dne se až technikovi CellNetu podařilo šuplík vyndat a zjistil, že je poškozený. Prostě mi tam v ARVATO narvali nějaký šuplík co byl na výhoz. Takže teď je to zase zpět v ARVATO. Shrnu to: oprava trvá již od půlky dubna a vlastně ani provedena nebude - jen dostanu (snad) telefon zpět (doufám, že až na přibližovací senzor ve stejně nepoškozeném stavu v jakém byl). V servisu jsem se zatím stavoval již 6x, jsem zvědav na jakém čísle skončím.