Nespokojenost s reklamací? T-Mobile zaplatí soudního znalce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 39

Názory k článku

16. 04. 2013 18:33

říkejte si co chcete, ale můj názor je, že je chyba v legislativě. 2 roky záruky mají málo kde, když se podíváme do Evropy, většinou je jeden rok, v Americe je to jeden rok a Číně taky jeden rok. 2 roky záruky je totiž moc, proto máme dražší elektroniku než v zahraničí a proto je se zárukou spíše problém. Kdyby se záruka posunula na jeden rok, můžeme nakupovat levnější elektroniku a věřím ,že i reklamace by byly snažší :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 13:29

U t-mobile jsem už reklamoval 3telefony a vždy opravili k mé spokojenosti, naposled u blackberry vyměnili celou desku, takže ... ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2013 12:49

Můj mobil má rok prasklé sklíčko Gorilla Glass, jen kousek ve spodním rohu. Nyní přestal fungovat, nabíjet se, nespouští se. Přijímací protokol o reklamaci uvádí, že má mobil prasklé sklíčko. Výstupní protokol o reklamaci ze servisu T-Mobilu? Máte prasklý displej, neuznaná reklamace! Určitě ani telefon neotevřeli, display rozhodně prasklý není!! To by mobil neomezovalo v zapnutí nebo alespoň nabíjení! Takže s reklamací nesouhlasím a vyžádám si soudního znalce. Co naplat, že již mám telefon objednaný nový A HLAVNĚ U SPOLEHLIVĚJŠÍHO PRODEJCE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 11:57

Znám někoho kdo, už využil téhle služby. Aktuálně čeká dva měsíce na znalce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 11:48

měl jsem telfon od HTC, 2x jsem reklamoval a mám zase telefon od HTC. lepší záruční servis snad ani nexistuje. při nejmenšim problému všechno zdarma vymění ..... ano ano ... to je ten výrobce, co vyrábí předražený a hnusnusný telefony, co se nedají rootnout .... ale dají se bez problémů reklamovat (na rozdíl od samsungu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 10:04

To je stejné jak rozhodčí doložka u dluhů kde spory řeší přímo stanovený rozhodce (a v čí prospěch asi..). Toto je taková kravina... raději bych koupil telefon přes srovávací portál který nabízí i garanci nákupu a servisu, některé to nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2013 10:00

Nezblote se, ale PRODEJCE je protistrana. On ty mobily nekupuje do komise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 09:31

Akce "našim to nej" je vážně k smíchu By mě zajímalo, kolik lidí po nich chtělo soudní znalce. Kdyby radši změnili tarifikaci na 1+1 nebo zvýšili rychlost dat po vyčerpání FUP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2013 09:24

Tež bych řekl že to není protistrana... Jinak by je přece neplatili, aby pomohli svým zákazníkům... Tak by jim zaplatili za naprosto zbytečnou činnost. Opravu zařízení zajišťuje vždy výrobce, pokud tedy nejde o šedivku, což v případě operátora nejde. Alespoň začne mít trochu cenu kupovat výrobky servisované v BRITEXu =D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2013 09:10

To mobile není protistrana sporu, tou je výrobce telefonu. Myslím si, že je to skvělý nápad, protože některé servisy podle neoficiálních zdrojů záměrně poškozují právem reklamované telefony aby je nemuseli měnit nebo opravovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2013 09:09

Haha, dobrej joke. Tyhle "znalce" znám až moc dobře... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor