Nokia v reklamě nechtěně odhalila nové barvy Lumie 800

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

avatar
15. 02. 2012 04:49

Lepsie ako tie nove farby je ten zvukovy podmaz so starym nokiackym zvonenim. Keby som nevlastnil N8 idem do tej lumie. Taka 900 by bola ideal s vacsim displejom a 1800mah bateriou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2012 22:49

Škoda že jsem již koupil černou ta zelená by se mi vážně líbila. Ale ne až o tolik moc abych to vracel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 02. 2012 22:06

zajímavá sluchátka k N8 by to asi nešlo, no nic zeptám se své oblíbené zrzavé prodejkyně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2012 17:59

Ja chci jeste dobarvit N9ky :) Mit peknou sadu na kazdy den jednu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 02. 2012 16:29

Spíš by mě strašně zajímalo, kdy Nokii unikne zpráva, že pro N8 je Belle ke stažení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 02. 2012 16:23

Zpráva stará jako celý svět . Jinak gratuluji mobilmanii k titulu nejvice FLASH reklamni web

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 02. 2012 16:12

Nechtěně, jasně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 02. 2012 16:10

Ale ta nova vyzvanacia melodia je otrasna, este som nikoho nenasiel komu by sa pacila, nechapem jak to mohlo vyhrat tu sutaz, boli tam ovela zaujimavejsie melodie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 02. 2012 15:57

Nechytají ... novináři jsou součástí toho "jako úniku" ... Naštěstí to už nikoho nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 02. 2012 15:51

To by mě zajímalo, kdy novináři konečně pochopí, že si z nich výrobci dělají srandu a žádná nedopatření nejsou...Snad po páté si za dva dny čtu na nějakém IT serveru o "nedopatření"... jednou je to Nokia a barvy, jindy "uniklý" slide Intelu, jindy "uniklý" notebook od Samsungu...A novináři se na to chytaj jak mouchy na lep a předhánějí se, kdo tento "únik" zveřejní... Přitom je to obyčejná reklama zdarma pro výrobce, kteří takto "unikají" zcela záměrně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor