O2 mění podobu vyúčtování, sjednotí všechny služby

Po vzoru svých konkurentů přichází i O2 se změnami ve vyúčtování služeb. Operátor slibuje, že vyúčtování bude přehlednější, srozumitelnější, jednodušší a navíc sjednocené pro mobilní i fixní služby. Stejně bude vypadat tištěné i elektronické vyúčtování, kterých operátor posílá už čtvrtinu z celkového počtu a počet zákazníků, kteří volí elektronické vyúčtování, prý rychle narůstá. Ostatně noví zákazníci (krom seniorů se speciálním tarifem) jsou ze strany operátora „motivováni“ poplatkem 10 Kč, který si operátor za papírové vyúčtování účtuje u aktivací po 1. červenci letošního roku.

S elektronickým vyúčtováním získávají zákazníci řadu výhod, mimo jiné automatické zasílání přímo na email a do aplikace Moje O2, podrobný výpis hovorů zdarma, přehlednou historii svých plateb či možnost grafického srovnání a analýzy v aplikaci,“ upozorňuje O2. Novou podobu vyúčtování mají faktury vystavené po 17. září, vypadají takto:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ukázkovou podobu nového vyúčtování si můžete stáhnout zde ve formátu PDF 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Operátor připravil rovněž Průvodce vyúčtováním služeb, další informace jsou na o2.cz/vyuctovani 

Co říkáte na novou podobu vyúčtování O2 vy? Jde podle vás o změnu k lepšímu?

Diskuze (7) Další článek: Exkluzivně: Samsung External Battery Pack

Témata článku: , , , , , Podrobný výpis