Už více než rok počítá O2 zákazníky přicházející na značkové prodejny. Ptáte se jak? Zařízení funguje na principu optického snímání teplotního rozdílu mezi osobou, která vejde, a jejím okolím. Výsledná data pak zpracovává speciální software, který je zapisuje do databáze. Sčítání se provádí od 2. ledna 2007 a dle dosavadních údajů v blízké době přesáhne počet zákazníků, kteří navštívili jednu ze 102 značkových prodejen magickou hranici 10 milionů. Při této příležitosti připravil operátor tipovací soutěž o hodnotné ceny.
V období od 21. ledna 2008 do 29. února 2008 stačí zajít do jedné ze značkových prodejen a zúčastnit se tipovací soutěže - vyplnit a do slosovacího boxu odevzdat leták se soutěžní otázkou "Kolik návštěvníků celkem vešlo do značkových prodejen O2 od 8:00 hodin dne 2. ledna 2007 do 18:00 hodin dne 31. prosince 2007?". Deset nejlépe tipujících vyhrává LCD televizor Philips a digitální televizi O2TV na jeden rok zcela zdarma.