Od září přenesete číslo mezi operátory za pouhé čtyři dny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

16. 08. 2013 12:13

PREDLACENKARI VODAFON POHROZTE OPERATOROVI ZE ODEJDETE DOSTANE 60 MIN MESICNE DO VCECH SITI NA PUL ROKU ZADARMO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2013 01:25

To je vtip.. v Irsku když převádíte číslo od operátora k jinému tak to je do minuty hotové... Tak kde je problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2013 17:02

Zdravím. Mám taky zkušenost, dvě - dva přenosy od Vodafone - předplacenky, čekal jsem 27 dní......... Z BLESKmobil na TESCOmobil jsem přešel během 25 minut...........Když jsem pozdeji mluvil s operátorem Vodafone ohledně cen za volání - že mám TESCOm. a 1minuta mě vyjde na 0,83kč. a další pádné argumenty, proč jsou tak drazí a udělali krok zpět, tak mi k mému překvapení chtěli zavřít hubu tím, že mi na stávající Vodafone předplacenku hodinovku nabídli zdarma na 1/2 roku 60 minut do všech sítí. Já jsem to nepřijal - jsem rebel a je se potřeba se do těch Vydřiduchů navážet, nedat je spočnout a stále atakovat k šílenství. Však oni ti operátoři jednou budou muset SLEVIT - NEBO TO ZABALIT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 08. 2013 13:59

Vypadá to pěkně...ale výpovědní lhůta je stejně měsíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR
15. 08. 2013 12:01

Ten systém není výsledkem "Spolupráce ČTÚ a APMTS...", ale je to více méně důsledek nařízení ČTÚ na základě evropské legislativy, kdy stanovená doba přenosu je v podstatě nejdelší možná . Viz OOP č. 10 (Opatření obecné povahy) ČTÚ z konce min. roku. A toto zkrácení se netýká jen mobilních sítí, ale i pevných sítí. Čili APMTS a mobilní operátoři se tu tak trochu chlubí cizím peřím, když udělali, byť nikoli špatně, to, co museli (podobně jako to bylo svého času u snížení cen za roaming). Proces byl v podstatě takový, že v létě 2012 svolal ČTÚ velké operátory a jejich asociace, seznámil je se záměrem a mantinely, do kterých se v ČR musíme vejít, vyslechl připomínky a návrhy operátorů na "procesní řešení" a poté udělal návrh nového OOP. Pak k tomu proběhlo ještě jedno jednání s operátory na ČTÚ, kde se doladily detaily (např. dostatečná doba na zavedení změn), a následně ČTÚ opatření jako obecně závazný předpis vydal.Samozřejmě, nejvíc práce s přizpůsobením novým požadavkům měli právě mobilní operátoři a APMTS, ale zejména proto, že jejich postupy a procesy neodpovídaly 100 % ani předchozímu OOP (ale protože to fungovalo, ČTÚ to toleroval), a ta změna nebyla ani jednoduchá, ani levná. Ale opravdu to není tak, že změny by byly výsledkem chtění mobilních operátorů a jejich ochotné "spolupráce s ČTÚ". (Snad jen v tom, že úřad sice řekl, co se musí udělat, ale už se pak konstruktivně bavil o tom jak a kdy to udělat, aby to fungovalo.... Ale ta "spolupráce" a dohoda s úřadem se týkala nejen APMTS, ale i třeba provozovatelů kabelových televizí či AODT a dost dalších operátorů, jako Český bezdrát, GTS, Mobilkom, či UPC, u toho bylo tak říkajíc samo za sebe.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 08. 2013 11:45

To bude silná zbraň pro Vodafone jak ještě více vyprudit odcházející zákazníky. Nyní si to zařídili tak aby každý kdo odchází zaplatil výpalný = zdržují přenos co to jde aby dostali zákazníka do dalšího zúčtovacího období a dostali tak další paušál. Zajímavý je, že přenos pak proběhne den či dva po začátku nového zúčtovacího období. Osobní zkušenost ze začátku prázdnin.
Jak to bude asi od 1.9?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2013 11:42

"Toto vše se musí
stát najednou u řádově několika
tisíců zákazníků v krátkém
časovém okně několika málo
hodin tak."
Zvláštní to věta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor