OnePlus 3 bude bez pozvánek. Konkurence je příliš silná

K nákupu nového smartphonu OnePlus 3 už nebude potřeba pozvánka ve formě unikátního kódu. Čínský výrobce OnePlus, dceřiná společnost firmy Oppo, od tohoto způsobu prodeje zřejmě už nadobro upustí. Vyžaduje to situace na trhu. To, co před dvěma lety fungovalo jako originální marketingový nástroj a vzbuzovalo pocit mimořádnosti produktu (a také chytře zakrývalo počáteční problémy s distribucí), by se dnes značce mohlo vymstít.

Klepněte pro větší obrázek
OnePlus 3 by se měl v prodeji na e-shopu objevit hned následující den po premiéře (obr. AndroidCentral.com)

Před dvěma lety bylo Oppo jednou z mála značek, která dokázala nabídnout smartphone špičkových parametrů zhruba o 30 % levněji než zavedená konkurence. Dnes už ale kvalitně provedené smartphony s dobrou výbavou umí vyrobit mnohem více výrobců, většinou také z Číny. Namátkou můžeme jmenovat například značky Xiaomi, Huawei (resp. Honor) nebo Elephone. Pro OnePlus by tak pokračování v pozvánkovém systému mohlo znamenat úbytek zákazníků, kteří by dali přednost jiné značce, která neklade překážky k nákupu.

OnePlus zároveň na čínské sociální síti Weibo upřesnil datum premiéry svého nového top modelu. K představení dojde ve středu 15. června na virtuální vesmírné stanici Loop, do které dostanete přístup skrz speciální aplikaci a brýle pro virtuální realitu. Stačit budou i jednoduché čočky v kartonu typu Google Cardboard. Podle zatím neoficiálních informací OnePlus 3 dostane 5,5palcový FullHD displej, procesor Qualcomm Snapdragon 820, 4 GB RAM, 64 GB vnitřní paměti, 16Mpx fotoaparát a baterii s kapacitou 3 000 mAh.

Diskuze (4) Další článek: Samsung aktualizoval Game Launcher a Game Tools. Jaké jsou novinky?

Témata článku: Oneplus, , , , , OnePlus 3, Špičkový parametr, Následující den, Marketingový nástroj, Síl, Konkurence, Mimořádnost, Unikátní kód, Dceřiná společnost, Originální marketing