OnePlus jako dceřiná značka čínského Oppa je v Evropě známější než její matka. Je to dáno větším zaměřením značky na globální trh, zatímco Oppo si nejdříve pečlivě vybudovalo zázemí v Číně, byť evropský e-shop s vybranými modely také provozuje.
OnePlus proslulo také poměrně efektivním marketingem, v rámci kterého prodávalo své telefony pomocí tzv. pozvánek. Tím si firma dokázala účinně regulovat poptávku, protože nárazově nestíhala vyrábět tak velký objem smartphonů, a zároveň dostaly smartphony OnePlus punc jakési příjemné nedostupnosti.
Tento přístup, který byl pro mnoho zákazníků překážkou, se naštěstí přežil a neschopnost dodat zboží včas začala být vnímána negativně. OnePlus proto pozvánkový systém zrušilo a i když na pružnější distribuci zapracovalo, u nového modelu OnePlus 3T se zájemci opět setkali s nepříjemně dlouhými dodacími lhůtami.
Firma nyní na fóru svých stránek uvádí, že vyskladnění základní 64GB varianty OnePlus 3T v šedé barvě (Gunmetal Grey) bude v regionu Evropy i Severní Ameriky okamžitě po objednávce v e-shopu. Pokud ale zvolíte vzácnější zlatou barvu nebo budete mít zájem o dvojnásobné úložiště 128 GB, může vaše čekání činit tradičních několik týdnů, což si dnes ke svým zákazníkům nedovolí ani Apple.