OnePlus zaplatil, aby jeho mobily používaly postavy seriálu House of Cards

Umístění produktů do filmů, seriálů nebo televizních pořadů – tzv. product placement, označovaný obvykle malou zkratkou PP v rohu obrazovky – je velmi oblíbenou formou marketingu a pokud jej tvůrci dokážou do děje dostat nenásilnou formou, může na spotřebitele účinně zafungovat. Do PP investují často i výrobci elektroniky. A čím dál častěji i méně známé značky.

Klepněte pro větší obrázek
OnePlus 2 v rukou fiktivní první dámy Claire Underwood ztvárněné herečkou Robin Wright (foto: technobuffalo.com)

Poměrně překvapivým PP se stalo umístění smartphonů značky OnePlus do děje politického seriálu House of Cards s Kevinem Spaceym v hlavní roli. Herec ztvárňuje prezidenta Spojených států zapojeného do mnoha zákulisních intrik. On sám používá smartphone BlackBerry, ale v rukou první dámy můžeme nově ve čtvrté sérii místo iPhonu spatřit smartphone OnePlus 2. Některé vedlejší postavy v seriálu používají i modely OnePlus One a OnePlus X.

Čínská společnost se po uvedení všech epizod na internetové televizi Netflix pochlubila na sociální síti Weibo, že za svou marketingovou aktivitu zaplatila tvůrcům částku 300 tisíc dolarů (cca 7,25 milionu korun). Firma totiž usuzuje, že právě diváci politického dramatu jsou jejími typickými zákazníky.

Témata článku: Kuriozita, OnePlus

18 komentářů

Nejnovější komentáře

  • cKlasa 12. 3. 2016 16:02:54
    Asi zaplatili malo :D 4. cast 4. serie http://i64.tinypic.com/o855s2.png
  • JorEL 11. 3. 2016 12:03:28
    Proč ne, dělá to kde kdo. A třeba takový OnePlus X je designová pecka......
  • TrueStory 11. 3. 2016 8:59:29
    Product Placement opravdu NEFUNGUJE! Je to stejná kravina, domněnka a...
Určitě si přečtěte