Product Placement opravdu NEFUNGUJE! Je to stejná kravina, domněnka a blbost jako když se firmy předhánějí kolik budou mít "lajků" a "fanoušků" na té nebo oné sociální síti V zahraničí už některé firmy skutečně prohlédly a pochopily, co jsem říkal už dávno, že "Líbí se mi NEZNAMENÁ koupím si!" Kolik lidí asi ví, že například v seriálu Ordinace v růžové zahradě jsou kuchyně od Oresi? Samovolně si toho nevšimne nikdo - vyhozené peníze!Stejné je to i s mobily... Například na legendární Neoův telefon z Mattrixu každý vzpomene a tu scénu si zapamatuje, ale reálně se to na prodejích toho mobilu neukázalo vůbec nijak.A co se týče filmařů, tak ani pro ně PP není moc vhodné - dostanou pár peněz za to, že hlavní postava bude volat z nějakého konkrétního typu zařízení, ale už tím zasáhnou do toho filmu, není pak možné, aby to zařízení mělo nějaké futuristické "filmové funkce" a je to pak takové divné... Umíte si představit, že by třeba ve StarTreku používali pro čtení zpráv Amazon Kindle, posílali si mezi sebou SMS z různých "top mobilů" a místo čidel by neznámé předměty fotily mobilem a posílali pomocí Flickeru na Eterprise?