OpenCall couvá s trestáním málo aktivních zákazníků a nabízí bonus

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

16. 02. 2015 18:27

O nic levnější či výhodnější oproti Voocall či Odorik. Je mi celkem záhadou kde podobní operátoři berou zákazníky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2015 17:23

Zacatek konce pro OpenCall...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2015 17:11

Soudruzi z OpenCall nechť si strčí svoji předplacenku za klobouk. To jim nestačí povinné dobíjení 200 Kč 1× za půl roku? To musí otravovat zákazníky ještě nějakou přihlouplou povinnou konzumací ... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2015 16:27

Síťový operátoři chtějí mít aktivní zákazníky i přes virtuální operátory přesněji v České republice nelze vnímat virtuální operátory stejně jako v zahraničí, jde o přeprodejce tarifů firmy která se dohodla se síťovým operátorem. Proto třeba operátor nechce dát sazbu 2,- Kč/min., ale raději se drží nižší. Uvidíme jak si s tím poradí. Škoda, že Vodafone nedává šanci poskytovat neomezené SMS v síti VPN. U datových tarifů by si měl také polepšit. Většina zákazníků chce vyšší balíčky hodně tu schází 3 GB, 10 GB, 30 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2015 12:02

NIKDO mě nebude buz**ovat, trestat, pokutovat či automaticky aktivovat něco, co nechci. NIKDO! - obzvláště v dnešní době .. a jako slušného platícího zákazníka!Totéž platí i pro Vodafone coby standardního operátora! Pokud už je někdo takový zoufalec, že přichází s takovými nápady, tak automaticky balím kufry a jdu ke konkurenci. Totéž doporučuji i ostatním - vy jste ten který platí, tak proč by měl někdo po vás šlapat?!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 02. 2015 12:02

Takový přístup k zákazníkovi, jaký předvedl Opencall, je velmi citlivá záležitost, z které je těžká cesta zpět pro opa. Zákazník se většinou rozhoduje rychle pro jinou, vhodnější alternativu (opa) a původní operátor přichází o své ovečky. Zákazník opouštěného opa již neřeší a je malá šance, že se bude chtít vrátit zpět (nevstoupíš dvakrát do jedné řeky). Zůstanou jen ti tzv. zvyklí. Zvolil jsem taky jinou možnost. Ta je zde: http://3ton.eu/cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 02. 2015 10:33

Proboha, proc by k nim nekdo chodil ? Ja myslim, ze svuj pristup k zakaznikum uz ukazali, tak at si ted trhnou nohou.EDIT: a jeste tady maji svoje "klikače" jak trapne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor