Oskarova služba Po svém konečně oficiálně (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

Honza Ž  |  16. 02. 2005 20:36

Chápu, že některým lidem to vyhovuje. Já si rád připlatím, ale v tomto případě prostě nemůže infolinka fungovat od 8 do 20 (myslim) to je totalni trapas. Když mám připlácet 20% tak chci infolinku 24 hodin deně 7 dní v týdnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:41

Matka má Oskara, ale snad vždy se vejde do volných minut. Fax ani wap nepoužívá (ani nemá telefon s wapem). Na SMS se sleva nevztahuje a na Mojí rodinu taky ne (využívá). Pak máme ještě tarif Junior a já mám na stole několik Slyším Vás. Na tyto tarify se sleva nevztahuje. Podrobné vyúčtování nepotřebuje. Takže možný přínos nula nula nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stimpy  |  10. 02. 2005 07:28

SIM PLUS mě pošlou automaticky nebo musím žádat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stimpy  |  10. 02. 2005 07:31

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ novej článek kde se píše že se musí objednat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  10. 02. 2005 08:47

Jo, ale objednej si ji přes internet, ne operátora, jinak Tě bude stát 35,70Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  09. 02. 2005 23:57

....... Další změnou po aktivaci Po svém bude zpoplatnění hovoru 'z' živým operátorem na infolince, a to částkou 35,70 Kč/min........
:o) SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  09. 02. 2005 23:49

Je za deset dvanact pred mym novym zuctovacim obdobim. Sluzbu sem si aktivoval odpoledne. Zaroven sem si objednal zdarma i SIM plus. Kdyz to ted zrusim od zitrka mam novy z. u. a tim padem by to slo zase jako driv volat na operatora zadara + sim zdarma. Nevyznate se nekdo v tech podminkach jestli tohle maji nejak kryty? Samozrejme to nezrusim, jen by me to zajimalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  09. 02. 2005 22:34

Za 35 Kč za min. s operátorem to už musí být super erotická show... Jen čekám kdy si operátoři začnou učtovat za prozvonění....nebo dobíjení kreditu. Zlatej T.mob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 02. 2005 23:25

Je to 35,70 Kč za hovor. Oskarovi zákazníci si mohou drtivou většinu služeb zaktivovat a nastavit sami, bez pomoci operátora. Kdo to neumí, nemusí si službu "Po svém" aktivovat. Když píšeš blbosti, alespoň je neodesílej tolikrát.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  09. 02. 2005 22:34

Za 35 Kč za min. s operátorem to už musí být super erotická show... Jen čekám kdy si operátoři začnou učtovat za prozvonění....nebo dobíjení kreditu. Zlatej T.mob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  09. 02. 2005 22:34

Za 35 Kč za min. s operátorem to už musí být super erotická show... Jen čekám kdy si operátoři začnou učtovat za prozvonění....nebo dobíjení kreditu. Zlatej T.mob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  09. 02. 2005 22:34

Za 35 Kč za min. s operátorem to už musí být super erotická show... Jen čekám kdy si operátoři začnou učtovat za prozvonění....nebo dobíjení kreditu. Zlatej T.mob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  09. 02. 2005 22:33

Za 35 Kč za min. s operátorem to už musí být super erotická show... Jen čekám kdy si operátoři začnou učtovat za prozvonění....nebo dobíjení kreditu. Zlatej T.mob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Icetiger  |  09. 02. 2005 18:55

Nevím jak je to podle zákona správné nebo nesprávné ale to vyučtování musí být uznatelné pro jakéhokoliv podnikatele. Dostáváme elektronické verze faktur už delší dobu a nestalo se že by berňák protestoval. Oskar poskytne službu (bez nutnosti smlouvy) a za tuto službu musí vystavit vyúčtování. Zkrátka doklad, kde bude uvedeno jestli je cena s daní nebo bez daně a v jaké je sazbě DPH. Nemuže Vám poslat kdejaký cancour. No a pokud vím, tak daňový doklad se musí vystavit adresně až od 10 tisíc, tak když budu mít účty kolem 4000 (ehm vlastně o 20% levnější) je to vlastně jedno. Účet bude psaný na mne že tam nebude DIČ mi nebude zas tak pálit jako tisíce podnikatelů - neplátců DPH (ale i plátců)
Podle mne je to zase marný pokus Oskara diskriminovat firemní uživatele od jakýchkoliv výhod. Protože právě z nich rejžují nejvíc peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  09. 02. 2005 20:09

To Icetiger:
Pokud si pořádně přečteš ten článek, tak se dočteš, že: služba není určena pro firemní zákazníky nebo fyzické osoby podnikající - prostě jakmile máš zadáno IČO a DIČ, služba pro Tebe není !   A je to z toho důvodu, že se při aktivní službě "Po svém" nezasílá klasická papírová faktura (daňový doklad) - takže nejde dát do daní.  Obyčejná fyz. osoba - nepodnikatel - daňový doklad nepotřebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Icetiger  |  09. 02. 2005 20:51

To není pravda!
Do účetnictví nepotřebuji fakturu poslanou poštou, stačí pdf. verze kterou si vytisknu.
Není problém si udělat u Oskara druhý "nepodnikatelský" účet.
Obyčejná fyz.osoba sice daňový doklad nepotřebuje, ale Oskar chtě nechtě musí udělat vyučtování podle jistých pravidel. (a to právě stačí)
Nechci se tady hádat abych mohl volat za 3,33 Kč. Mám sazbu o nějakou tu "pětku" nižší a u konkurence se mi vyplatí víc volat než u Oskara. Jen jsem chtěl upozornit na to, že Oskar na svoje firemní zákazníky s... z vysoka a nějaké ty oskaráty nebo telefony za korunu s 2 letou smlouvou jsou stejné divadlo jako u TM a ET.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 21:15

hoši...prča bude v tom, že přes internet to prostě výslovně bude napsáno, že to není daňový doklad...takže to i po vytisknutí nebudeš moci použít do nákladů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 22:19

No tak se to upozornění přelepí a projede kopírkou, no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  09. 02. 2005 22:38

Faktury takto vytištěné z Oskarovi samoobsluhy prý nejsou daňový doklad. Myslím, že moje laserová tiskárna tiskne stejně kvalitně, jako ta Oskarova. Proč je v tom rozdíl? Oskar přeci faktury neposílá podepsané. Jen je vytiskně, vloží do obálky a pošle. Proč to tedy není daňový doklad, když si naprosto shodný "cár papíru" vytisknu sám?
Kdo pozná rozdíl, kde byla faktura vytištěna?
A proč tedy ta faktura obdržená poštou je daňový doklad?
A není náhodou povinnost každé firmy, vystavit daňový doklad? Nemusí mi ho vystavovat Oskar, vystavím si ho sám. Proč mám být cenově znevýhodněn, jen proto, že si chci sám vytisknout daňový doklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  10. 02. 2005 00:32

Právě že povinnost to je - vystavit všem zákazníkům s IČO nebo s DIČo papírový daňový doklad - a také právě proto tato služba není pro tyto zákazníky, protože se faktury papírové posílat nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  10. 02. 2005 01:33

Když někomu něco prodávám můžu mu říct: "Jelikož na tuto službu máme "akci" nevystavím vám daňový doklad"?
Můžu rozhodovat za zákazníka, zda si tento výdaj dá do nákladů, či nedá? Můžu mu něco zakazovat, byť jsem mu dal slevu? Myslím, že to je jen jeho rozhodnutí a za žádných okolností mu nesmím odepřít daňový doklad. Můžu se s ním domluvit, že když si ho vytiskne na netu sám, dostane slevu, to bych chápal. Stotožní se někdo s mým názorem? Uvažuji snad nelogicky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borek  |  09. 02. 2005 18:42

Na webu pisou (mluvci rika), ze poplatek za spojeni s operatorem bude 30 Kc + DPH jednorazove, ne za minutu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  09. 02. 2005 18:15

udelal jsem pro sebe takovej jednoduchej graf tak kdyby se nekomu hodil tak
http://www.hogofogo.net/xmix/po_svem.gif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojda  |  09. 02. 2005 18:30

Supr:) Možná by to bylo ještě lepší se započítaným paušálem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  09. 02. 2005 18:15

udelal jsem pro sebe takovej jednoduchej graf tak kdyby se nekomu hodil tak
http://www.hogofogo.net/xmix/po_svem.gif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  09. 02. 2005 17:32

Nevite jak dostanu Sim plus kartu, kdyz si aktivuji tuhle sluybu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  09. 02. 2005 17:34

Tak nic, uy jsem to nasel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luke0  |  09. 02. 2005 18:16

V samoobsluze, je to uplne dole, ale ja ji uz mam od zacatku takze nevim, podle mne ti ji poslou a nic nenauctujou :) Dotaz: aktivoval sem si PO SVEM a mam provolonach 250 KC nad tarif, bude se mne to zlevnovat i spetne za tento mesic ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  10. 02. 2005 08:39

Já si to taky aktivoval včera a mám vyúčtování ke dnešku, tak jsem zvědavý... Jinak tu SIMplus Vám dají okamžitě v Oskarově obchodě, přičemž Vám tam hned zdarma přetáhnou na novou SIMku čísla, pokud je nemáte v mobilu, tak se tam vyplatí zastavit ikdyž to máte daleko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomZ  |  09. 02. 2005 17:30


Prave jsem si to zridil a myslim ze to je v poho. Jen mi neni jasne, jak dostanu tu SIM plus? mam si o ni zazadat v samoobsluze? je tam napsano ze ji poslou dle platneho ceniku.. tak nevim.. aby po me pak nechteli za tu kartu prachy..
Nevite nekdo? Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:32

Požádat o to můžeš přímo na OskarLince, Oskarově obchodě, objednat přes internet, popř. na OskarKontaktu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 16:24

Hovor s operátorem nebude spoplatněn 35,70 Kč vč. DPH za minutu, ale 35,70 Kč vč. DPD za hovor. Dost podtstaný rozdíl! Papapa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragoon  |  09. 02. 2005 16:07

Kdyz si aktivuju po svem jak budu ty pausaly platit kdyz nemam inkaso?Nikde jsem se to nedocetla!Vsude pisou o elektronickym vyuctovani ale jak se to ma platit nikde nic!Vi nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 02. 2005 16:18

Když už jsi na Internetu, proč se nepodíváš na jejich web? Je to tam jasně napsané:
Papírová vyúčtování vám chodit nebudou, takže je nemůžete použít jako daňový doklad. Mimo jiné to také znamená, že od Oskara nebudete dostávat složenku. Takže je dobrý nápad předem si rozmyslet nějaký jiný způsob placení. Doporučujeme třeba inkaso nebo služby M-Banka a M-Platby, které najdete na SIM Plus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 02. 2005 16:21

Taky to lze samozřejmě platit kartou v bankomatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  09. 02. 2005 15:49

vztahuje se tato 20 % sleva na cisla, ktere mam v OSKAMARADECH....nikde se o tom nemluvi...dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  09. 02. 2005 15:59

To Pavel:
Pokud máš aktivní službu Oskamarádi či Moji nej, nejprve se Ti odečte od hovoru tato sleva a pak těch 20% - tzn., že tato sleva funguje i při Oskamarádi / Moji nej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maj  |  09. 02. 2005 15:23

Proč ten sakramentskej Oskar tak diskriminuje jeden z prvních tarifů Dohoda s Oskarem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:21

Z jednoho prostého důvodu - byl to licenční tarif, který musel Oskar nabízet, aby dodržet licenční podmínky na provozování sítě. Tento tarif je ale jinak pro Oskara nevýhodný (pro zákazníky samozřejmě výhodný je), proto ho Oskar znepříjemňuje neposkytováním skoro žádných slev a akcí. Úmyslně a zcela logicky tím tlačí zákazníky, aby z tarifu Dohoda s Oskarem přešli na tarif jiný a zákazníků s Dohodou s Oskarem tak ubylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evina  |  10. 02. 2005 17:58

Ja tedy nevim, ale ja jsem si to na moji Dohode aktivovala... jinak bych to asi v samoobsluze nemela v nabidce sluzeb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 02. 2005 14:56

Teď už jenom čekám, až nějakej tiskovej trouba z Oskara řekne, že 35 Kč za volání na infolinku je vlastně pro naše dobro a máme být rádi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  09. 02. 2005 14:43

a já se rozhodně taktéž přidávám mezi ty, kteří jásají.. faktury jsem si v absolutní většině případů prohlížel na webu mnohem dříve, než mi poštou přišly s minimálně týdenním zpožděním.. nemluvě o tom, že výši té které faktury jsem měl na mobilu prakticky vzápětí po vyúčtování díky informačním sms. teď budu mít navíc na webu podrobný výpis a nestane se mi, že bych se podivoval nad tím, kolik jsem za tu kterou službu utratil a proč.. a když k tomu připočtu bonus v podobě snížení poplatků za volání.. no, dokonalost sama.
jediné, co jsem se zatím nikdy nedozvěděl, je to, zda bude 20% sleva platit u starších tarifů, kde je ještě rozdíl mezi voláním do vlastní sítě a cizích, i na volání do cizích sítí. má někdo tuto informaci?
opravdu upřímně nechápu ty, kteří mají potřebu stěžovat si na každou novou službu (mnohdy ani ne jejich) operátora, kterou sami nevyužijí.. to jsou opravdu tak omezení, že nechápou, že snad žádná služba neuspokojí všechny účastníky nebo mají jen stupidní českou potřebu stále na něco remcat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  09. 02. 2005 15:20

Píšou v rámci volání v ČR - tak bych chápal, že to bude i mimo Oskara.... Dále pak také doufám, že nezruší 20 volných SMS při platbě inkasem..

K tarifům Volám Málo, Volám Často, Volám Stále, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, 50 Naplno, 150 Naplno a 300 Naplno zákazník dále získá 20% bonus na volání, kterým se rozumí 20% sleva na volání v rámci ČR(včetně služeb WAP přes vytáčené spojení a fax), která je poskytována na uvedené služby po vyčerpání volných minut dle příslušného tarifu. 20% bonus však není poskytován na volání na speciální čísla, pro která nelze využít volné minuty a dále na volání v rámci služeb Moje Rodina a Moje jednička. 20% bonus bude poskytnut na volání uskutečněné v průběhu celého zúčtovací období, v němž byla služba Po svém aktivována.
Oskar si vyhrazuje právo omezit zákazníkům, kteří využívají službu Po svém, možnost využívat jiné speciální nabídky Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stillwater  |  09. 02. 2005 15:29

Prave ze tech 20 SMS za platbu inkasem dostanes jen jednorazove a ne kazdy zuctovaci obdobi. Leda ze by se u me Oskar seknul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 15:50

No nevim ale mám doposud 20 sms každý měsíc za platbu inkasem - akorát jednou, když jsem měnil číslo ke kterému jsou ty volné sms připisovány, tak na další faktuře nebyla sleva žádná. Musel jsem to reklamovat na Oskarlince a ještě si říct o "dobropis" na 20 kč za to minulé období, což mi celkem bez keců dali. Na dalším vyúčtování to už bylo vpořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  10. 02. 2005 19:53

Dobropis na 20 Kč...no jo, kdo šetří, má za tři
Teď už bude reklamace za 30 Kč + DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:25

benefit 20 SMS zdarma v rámci služby Inkaso se rušit rozhodně nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tygr77, tygr77  |  09. 02. 2005 14:22

Konečně se na českém trhu něco stalo! Magnetické tarify Eurotelu přestaly přitahovat. Přesně tohle je ten poslední důvod, proč přejít k Oskarovy. Jen ještě něco jako Data nonstop tak za 400, a jsem nejspokojenější člověk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  09. 02. 2005 14:19

Tuhle "akci" povazuju za uplne zbytecnou. Kdyby radsi Oskar zlevnil volani, nebo udelal nejakou inovaci studentskyho tarifu, nebo kdyby uz konecne zlevnil nebo udelal specialni tarif pro GPRS. To by pak melo cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  10. 02. 2005 08:26

Služba, kterou jsi podle ankety pod článkem chce aktivovat 70% zákazníků není zbytečná... Právě naopak, jinak by ji asi nikdo nechtěl, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 02. 2005 14:17

Kdybyste si pustili toho panďuláka na jejich webu, tak byste viděli že je to 35 kaček za hovor a ne za minutu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anděl  |  09. 02. 2005 14:11

Zase jedna ubohost od oskara!Infolinka za 30 Kč a čekání na spojení s operátorem min.15.minut,ta sleva se fakt vyplatí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loupežník  |  09. 02. 2005 15:54

No nevim, po třech letech u Oskara jsem volal na Oskarlinku asi třikrát. Takže slevu 20% beru všemi deseti a ti, kteří jsou líní číst a mají zájem si hodně povídat, tak jim nikdo nebrání.... tedy podle mě, služba jako řemen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 02. 2005 21:17

Je mi tě líto. Nevím jestli mám na tuhle tvoji blitku reagovat... Zkusím to. Cena je 30 korun za spojení. Na operátora jsem vždycky čekal pár sekund. Zaúčtuje se to podle toho jaký problém se řeší.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stillwater  |  09. 02. 2005 13:59

Sleva 20% je ovsem permanentni na vsechny dalsi nasledujici zuctovaci obdobi, nebo jenom na to jedno, kdy si to zaktivuju??? Ze vseobecnych podminek mi to neni az tak jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 15:52

Podle mne všechna po dobu platnosti služby Po svém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  09. 02. 2005 13:34

Myslím si, že po dlouhé době je to opravdu rozumná služba na poli mobilních operátorů. Pětinová sleva není rozhodně malá. A papírové vyúčtování mnozí už automaticky stejně vyhazovali do koše. Obzvlášť, pokud mají inkaso. Platit místo 4,17 Kč jen 3,33 do všech sítí a bez omezení je velmi slušná nabídka,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jena  |  09. 02. 2005 13:04

bez infolinky se mozna obejit da, ale urcite patri ke zkvalitneni sluzby, nevim nevim, nekdy potrebuji neco duleziteho zjistit a placet se pak x hodin na netu apod. Tak s timto oskar u me moc neboduje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boro  |  09. 02. 2005 12:24

Článek 13.: Oskar si vyhrazuje právo omezit zákazníkům, kteří využívají službu Po svém, možnost využívat jiné speciální nabídky Oskara.
VIZ: http://www.oskarmobil.cz/legal/po_svem.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 12:18

Ptal jsem se před chvílí na infolice, tak za věci co nejdou měnit přes nějakou samoobsluhu (inet nebo sms) se prý nic účtovat nebude. Ale ten operátor nezněl moc jistě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:31

Operátor ti poskytl mylnou informaci. Budeš-li žádat informaci k zákaznickému účtu s aktivní službou "Po svém", bude ti vždy naúčtován poplatek 30,- Kč bez DPH za hovor. Výjimkou jsou dotazy či požadavky určené ze zákona jako bezplatné. Jendá se o potíže se sítí, vyloučení z SMS či jiné komunikace atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 17:39

Hmmm - bordeláři. A co když si dojdu do Oskarova obchodu a budu tu věc chtít po prodavači? Taky mě skásne když mu řeknu heslo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 21:12

Neskásne...budeš to mít zadara...zpoplatnění je jen pro info přes operátora...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 22:17

Áááá, tak tudy na ně... Už jsem klidnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jendis  |  09. 02. 2005 12:08

Mam u oskara tarif Na zisk. Neni to spatny tarif, ale zda se mi, ze oskar vubec firemni tarify nema rad. Nelze k nim pridat zadnou sluzbu. Napriklad Moje vikendove hovory moji nej apd. A samozrejme i tento novy Po svem. Nebo kdyz vezmu platbu pres inkaso. Kdybych mel klasickej tarif "Nove generace", tak dostanu 20sms mesicne zdarma - neplati pro firemni zakazniky.
S timto pristupem me oskar opravdu stve!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  09. 02. 2005 13:22

Možná proto, že jako firemní zákazník máš nárok na jiné výhody...  Každý tarif má něco do sebe - Na zisk - čím více voláš, tím levněji - to by si zas mohli uživatelé tarifů naplno stěžovat že přicházejí o určité výhody... A když máš tarif naplno a nedostaneš 20volných SMS, tak máš třeba nárok na uzavření smlouvy na 2 roky a mobil za korunu... Když to nevyužiješ, tak buď normálním zákazníkem s tarifem Naplno - fakturu si můžeš dát do nákladů kdykoli... Apropo, stejně si myslím že když si fakturu vytisknete sami, tak nikdo nepozná že to není originál, takže to půjde dát do nákladů... Nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:23

Služba "Po svém" neí určena pro zákazníky s IČO nebo DIČo a tudíž i logicky pro zákazníky s tarifem na jistotu a Na zisk (i u nich je nutné mít IČo či DIČo). Oskar tudíž tyto zákazníky nediskriminuje,  pro tyto zákazníky tato služba není k dispozici zejména a jedině z toho důvodu, že budou dostávat pouze elektronické vyúčtování na internetové samoobsluze, které se nedá dávat do nákladů (nebude to platný daňový doklad, který by tudíž neměl účetní použít do daní).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  09. 02. 2005 11:48

Hodně křiku pro nic, když je ta sleva až po provolání volných minut. Myslel jsem, že příjde Oskar s něčím zajímavým a těšil se, že budu platit méně u svého tarifu Povídej. Takže bohužel nic pro mě, to ať raději dál posílá výpisy, alespoň si děti budou moci z čeho stříhat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  09. 02. 2005 11:42

Konečně někdo začíná preferovat elektonickou komunikaci před papírem. Jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  09. 02. 2005 17:24

Sakra kolik tech pritelkyn mas???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  09. 02. 2005 11:38

hovory které musí být ze zákona zdarma tak ty budou např. problém se sítí, neuveřejnění v tel. seznamu apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ap  |  09. 02. 2005 11:35

Aha, takze kdyz mame s pritelkyni sluzbu "Moje rodina" tak vzhledem k tomu, ze ja sotva provolam volne minuty (tarif volam malo) a pro ni to s tarifem Junior neplati, je pro nas tahle novinka uplne k prdu Diky Oskare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ap  |  09. 02. 2005 11:35

Aha, takze kdyz mame s pritelkyni sluzbu "Moje rodina" tak vzhledem k tomu, ze ja sotva provolam volne minuty (tarif volam malo) a pro ni to s tarifem Junior neplati, je pro nas tahle novinka uplne k prdu Diky Oskare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ap  |  09. 02. 2005 11:34

Aha, takze kdyz mame s pritelkyni sluzbu "Moje rodina" tak vzhledem k tomu, ze ja sotva provolam volne minuty (tarif volam malo) a pro ni to s tarifem Junior neplati, je pro nas tahle novinka uplne k prdu Diky Oskare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  09. 02. 2005 16:35

Tak když nevoláš, a nic neplatíš, tak nemůžeš mít ani slevu ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  09. 02. 2005 11:32

Jak se bude platit hovor ve chvíli, kdy budu chtít alktivovat/deaktivovat službu, která není v samoobsluze. Nebo objednat novou simku, nový mobil atd.. To budu taky platit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  09. 02. 2005 12:47

prave jsem mluvil s oskarlinkou a hned si to aktivoval. volal jsem jen pro zjisteni detailu. takze hovory zdarma jsou napr. problemy site atp. co se tyce AoC nebo obraceneho CLIRU pripadne dalsich sluzeb ktere nejsou mozne aktivovat pres samosku vola se na operatora ktery posoudi opravnenost pozadavku a pripadne poplatek nenauctuje. da se to resit i formou reklamace. v techto pripadnech je to jasne myslim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  09. 02. 2005 12:57

Taky jsem mluvil s operátorkou... Myslím, že by mělo být jasněji řečeno, za co se platí a za co ne. Jinak v tom bude chaos. Operátor by měl jasně říci, od kdy se již platí a od kdy ne. Nevolám na infolinku často, většinou jen ve chvíli, kdy to mám k internetu moc daleko... a to není moc často...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  09. 02. 2005 11:30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  09. 02. 2005 11:42

Je to služba, díky které ti mobil neukazuje, jak dlouho jsi volal, ale kolik jsi skutečně provolal. Na tomto principu fungují předplacené služby. Oskar jako jediný operátor umožňuje AoC aktivovat i u paušálů. I když z vlastní zkušenosti můžu říct, že smysl má jenom u Odepiš (nastavíš si limit a po provolání volných minut se ti zablokují hovory). Navíc u některých služeb (Moje rodina, Moje víkendové hovory) ukazuje AoC chybně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:29

I u tarifu Odepiš zas takový smysl nemá, protože je tam možnost hlídat si své náklady pomocí služby "Flexilimit" či "Aktuální stav volání". Spíš bych možnost využít AoC viděl u tarifů, kde jinou kontrolu nákladů zákazníci nemají. A to jsou tarify "Slyším Vás" a "Dohoda s Oskarem".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 02. 2005 21:11

Kdepák  U Odepiše je AoC k nezaplacení při hlídání volných minut

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 21:12

To je OK...pokud ti to vyhovuje, tak samozřejmě v pohodě...uváděl jsem jen příklad toho, kdy se to dá využít také...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  10. 02. 2005 07:18

Souhlas, AoC je u Odepis opravdu k nezaplaceni. Zvlast, kdyz volas jen do Oskara, a kdyz vetsina tvych hovoru je kratsi nez 1 minuta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  10. 02. 2005 08:27

Teda, a já si myslel že o Oskarovi vím už všechno... Jak jde to AoC nastavit???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 02. 2005 08:56

Přes živého operátora. Řekni, že chceš aktivovat Informace o ceně hovoru. Je možné, že se kočka bude vykrucovat, že to nejde a jestli to fakt chceš atd., ale trvej na svém. V telefénu si pak musíš nastavit cenu jednotky 0,1 Kč, limit pro Odepiš pak nastav na 240 Kč (6 Kč x 40).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  10. 02. 2005 09:48

A co se za takovou sluzbu plati?Jde to jen u SIM+ nebo u kazdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  10. 02. 2005 10:38

Je to zdarma, i u ET a Pegasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 02. 2005 11:16

Eurotel a Téčko nabízejí AoC? Jinak je to zdarma u všech karet, nemusí být sim+.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  10. 02. 2005 12:35

Za ET ruku do ohně nedám, ale Pegas to má jak na Twistech tak na paušálech (vlastní zkušenost - mimo Partnery)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 02. 2005 12:31

Všechny možné možnosti nastavení jsou popsány na http://diag.webpark.cz/

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 02. 2005 08:58

Jo, budeš k tomu potřebovat PIN2, takže si ho ze samošky předtím zjisti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 02. 2005 11:22

Na Internetu už běží reklama na Po svém. Synchronizaci mají dokonalou, doby, kdy se informace o novince objevily na webu za několik dní od zveřejnění, jsou už asi pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  09. 02. 2005 11:11

v článku máte chybu, cena 35,70 Kc není za minutu, ale za hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAT  |  09. 02. 2005 11:09

Mam Odepis a podle webu si sluzbu muzu aktivovat. Hmm, ale na co? Vyhody nejsou zadny ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  09. 02. 2005 11:15

Podrobné vyúčtování na webové samoobsluze zdarma a SIM Plus zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufoonek  |  09. 02. 2005 11:07

Takze jestli to dobre chapu, tak jako majitel tarifu odepis z toho budu mit prd, teda skoro... akorat budu mit na internetu pristup k podrobnemu vypisu volani a SMS. Sleva zadna, nebudou chodit obalky domu, ziskam akorat ten vypis zadarmo misto za 80,-  A pak kdyz nahoudou budu mit dotaz na ziveho operatora ohledne neceho co se nedozvim v samoobsluze tak za to tezce zaplatim. Takze vicemene sluzba na 2 veci... Na nic a na .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Radil  |  09. 02. 2005 12:01

No já si myslím, že zpoplatněný dotaz na operátora půjde obejít tak, že zavoláš z jiného Oskarova čísla (buď z jiného paušálu, kde nebudeš mít službu "po svém" aktivovánu nebo z Oskarty) a budeš se ptát na to předmětné číslo. Budeš tak moct přes operátora měnit nebo nastavovat služby.
Já už to takhle dělám dlouhou dobu. Když potřebuji cokoliv třeba na Oskartě nebo na Odepiš, tak volám z vyššího tarifu, kde je čekací doba na spojení s operátorem podstatně kratší. Nevěřím tomu, že by se to zpoplatňovalo, když budu volat z jiného čísla. A tím by to bylo vyřešeno.
Samozřejmě to platí jen pro ty, kdo mají u Oskara více čísel. Ale třeba pro mě je to atraktivní už tím, že budu dostávat podrobný výpis v hodnotě 80,- Kč zdarma. Takže v žádném případě to není služba na 2 věci. Někdo ji prostě využije líp a někdo hůř. Tak jako každou službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 12:14

Tak na to bacha, i když voláš z jiného čísla než na které se ptáš, tak musíš operátorovi říct heslo toho dotazovaného čísla a v tu chvíli k jeho tíži připočtou těch 35 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  09. 02. 2005 12:14

Myslím, že to nepůjde. Jakmile řekneš operátorovi svoje číslo + heslo, myslím, že tím ti to okamžitě naúčtují
Btw. jak už někdo níže píše, není to sazba za minutu ale za hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Radil  |  11. 02. 2005 07:27

Hmm, tak prý to tak opravdu nejde, jak jsem psal. To je tedy blbý. Ale nevím, jak by mi to oznamovali, když budu volat z jiného čísla? Nebudou mít důkaz o tom, že jsem se ptal na to druhé číslo. Nebude to tak jednoznačné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 11:05

Mimochodem, jestli se nemýlím tak s tímto 20% zlevněním padne výhodnost a smysl balíčku Moje volné minuty (20 minut do všech sítí za 97 korun).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  09. 02. 2005 12:09

Pro tarify s Po svém určitě, ale pro Rozjezd je ten balíček docela dobrej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 12:11

Určitě, tak jsem to myslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 11:03

Budu si alespoň moci vytisknout tu fakturu v PDF a použít do nákladů (nejsem DIČák)?
A co věci ke kterým se nedostanu přes samoobsluhu - zálohy, AoC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 14:08

Odpovím si sám po konzultaci s účetním: pokud stažené a vytištěné vyúčtování podepíše dotyčná osoba tak to berňák uzná jako daň. doklad (jde-li o fyzickou osobu). A na druhou otázku odpověděl už někdo níže.
Jinak pro ty co si tu službu aktivují - sankce platit začnou hned (další hovor už bude za 35 kč) ale hovory budou levnější až od dalšího zúčtovacího období.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
turkofil  |  09. 02. 2005 15:21

Ad posledni veta - nemas pravdu; vyhody i "nevyhody" sluzby zacinaji platit hned po aktivaci, v ramci jednoho zuctovaciho obdobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 15:44

To jako že odteďka o aktivaci Posvém - uprostřed zúčtovacího období - budu mít slevu 20% na hovory, ale na ty co proběhly předevčírem tak ne? To by šlo ale přijde mi to složitý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  09. 02. 2005 17:27

Pokud si aktivuješ službu "Po svém" třeba uprostřed účt. období, dostaneš na nejbližší faktuře proúčtované hovory o 20% levněji i za celé účtovací období (ne jen od data aktivace)!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  09. 02. 2005 17:37

Jestli jo tak infolinka kecala. Uvidím 16tého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  10. 02. 2005 19:37

Což by nebylo poprvé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  09. 02. 2005 11:02

Kdyz bude pro vsemozne tarify zvyhodneno volani o 20 procent tak jake bude zvyhodneni pro tarif Odepis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.G.  |  09. 02. 2005 11:05

NO, zadne, stejne jako pro Dohodu s Oskarem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petyo  |  09. 02. 2005 14:05

Myslím, že dostaneš podrobné vyúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  09. 02. 2005 23:45

a SIM plus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor