Pocákané mobily naživo, aneb nemusí pršet. HTC stačí, když kape [MWC]

HTC se letos v Barceloně prezentovalo zejména brýlemi pro virtuální realitu HTC Vive. Jejich vylepšená verze byla představena už na lednovém veletrhu CES v Las Vegas a tchajwanský výrobce oznámil datum spuštění komerčního prodeje (více zde). Smartphony tak byly v Barceloně spíše do počtu.

I přesto, že HTC představilo nové modely nižší a střední třídy (více zde), patřila většina stánku věnovaná smartphonům staršímu modelu HTC One A9. Ten byl vystaven v mnoha kusech ve všech existujících barvách a novináře samozřejmě moc nezajímal. Novinky HTC Desire 530, 630 a 835 byly zastoupeny jen poskrovnu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
HTC Desire 530

Přesněji řečeno, Desire 630 chyběl na stánku úplně, ale podle obsluhy stánku vypadá na pohled stejně jako 530. Tento model jsme si mohli vyfotit v černé a bílé barvě. Všechny tři novinky spojuje tečkovaný design, přičemž nejde o pravidelný strojový vzor, ale „náhodné cákance“ nastříkané speciální barevnou tryskou. HTC se chlubí, že díky tomu bude každý jeden kus originál, asi jako když si kupujete vyšisované džíny.

Klepněte pro větší obrázek
HTC Desire 835

Barevné tečky na zadním krytu jsou sice zajímavý nápad, ale podle našeho názoru nebudou stačit k tomu, aby mladá generace najednou začala kupovat smartphony HTC. Pokud se k tomu přidá rozumná cenová politika, což byla vždy u Tchajwanců bolavá pata, mohlo by se novinkám dařit. Nejvyšší model Desire 835 jsme si mohli prohlédnout pouze ve vitríně, protože HTC ještě nemělo doladěný software do podoby, v níž by smartphone chtělo prezentovat zapnutý.

Diskuze (5) Další článek: Epson Moverio BT-300: na VR se čeká, rozšířená realita už je tu

Témata článku: HTC, , , , HTC Desire, HTC Desire 530, HTC Desire 630, HTC One, HTC One (E8), HTC One (M8), HTC One A9, MOBI, Dolby Audio, Džíny, Cenová politika, Mladá generace, Komerční prodej, Vylepšená verze, Mobil, Existující barva,