Myslím, že naprosto nejlepší reklama by byla natočit "modelové zákazníky" . S kterými mám zkušenosti z různých produktových školení, které jsem dělal v bance, ale třeba i u mobilního operátora, například:1#: "Jmenovat se Sergej! Já být z Rusko, tady v Česku já přijít za můj bratranec, my mobily používat dost hodně. Hledat lidi, co nezaplatit a my zařídit, že zaplatit!!! Domlouvat mobilem každý den! ---- zvonění mobilu --- "Da, Sergej!" --- zuřivý pohled do kamery "Tak Ty taky NEZAPLATIT???!!!"2#: "Jmenuji se Andrea, je mi 19 let, ale nejčastěji si říkám Míša. Přijela jsem sem do Prahy z malé vesnice... A znáte to, velké město, chudá holka, co má málo peněz. Mobil používám hodně ke komunikaci, nejčastěji si přes něj hledám práci a přes navigaci trasu k mým kamarádům. Rodiče mi nemůžou dát moc peněz, tak si na Internetu hledám kamarády, kteří mi přispějí na studium... --- zvonění mobilu --- "Co???!!! Co si to dovoluješ??!!! Nejsem žádná děvka, jsem VYSOKOŠKOLAČKA!!!!"------Podobné "modelové případy" jsem natáčel a prezentoval na různých produktových školeních :). Bohužel jsem nikdy nic takového neviděl v reklamě, ale měl jsem vždy zaručené, že lidi na těch školeních leželi smíchy na zemi a ty hlášky (a hlavně produkty) si pamatovali doslovně ještě za roky po tom, co už byly dávno staženy...A mobilní operátor má super, že těch "modelovek" může mít vážně hodně