Předseda ČTÚ vyzývá operátory k dobrým mravům

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

02. 05. 2012 01:55

Páně Dvořákovy apely na operátory jsou jen výkřiky do telekomunikační mlhy, ze kterých si operátoři dělají jak z loňského sněhu. Na ně platí jen tvrdá ruka těch zákonů a nařízení, které jsou nuceni respektovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 04. 2012 15:15

Souhlasím s názorem, že toto se mělo dít už dávno. Ti, co nastavují a nařizují podmínky, kritéria operátorům, mi připadají, jakože dlooouho dlouho spali na vavřínech a teď zpomááááleněééé dohánějí, co mělo být platno už tak před 10 lety. Ve srovnání s problémem- s nutností snížit ceny za volání na rozumnou mez- jsou to ale stále jen bubáci do zelí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 04. 2012 13:22

Ten jim to tedy nandal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 04. 2012 12:32

Děkujeme Ondřeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 04. 2012 08:06

Ještě by mě zajímalo, kdy si pan Dvořák vytáhne hlavu z té své tlusté pr*ele a kdy se kromě "umravňování" začnou řešit i předražené ceny..!! Protože tohle působí jen jako zastírací manévr..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 04. 2012 16:54

Tak proto mi včera volal operator, že mě upozorňjí, že moje uvýhodněná nabídka končí v srpnu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 04. 2012 16:39

V hrubém rozporu s dobrými mravy je například to, že operátoři odmítají vracet propadlý / nevyužitý kredit z předplacenek. Navíc je to i v rozporu se zákony. Ohánějí se smluvními podmínkami, které jsou ale v rozporu se zákonem, jedná se o bezdůvodné obohacení podle občanského zákoníku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 04. 2012 16:27

To je jen alibistický canc. Ještě od člověka, který léta tvrdil, že je tu všechno v pořádku. Všichni ví, co si z takových "doporučení" operátoři dělaj. Dvořáku, míň knedlíků a víc akce!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 04. 2012 16:05

Jako typický příklad nedobrých mravů bych uvedl zlodějské účtování hovorů po celých minutách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 04. 2012 15:02

Lomikare Lomikare...
Ten je naivní jak 16letá prsatá blondýna co jí kluk tvrdí že ju miluje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 04. 2012 14:43

Cha-chá! Tak se na ně musí! Jsem si jist, že šéfové místních poboček těch vydřiduchů se pos*ali až za ušima jen co si to přečetli. :D Kdepak, máme na své straně nekompromisní úřad a jedině tak je to správné. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 04. 2012 14:19

Včera jsem si na centrále T-mobilu stěžoval, že mi bez mého vědomí prodloužili smlouvu. Tak jsem zvědavý co ty jejich dobré mravy vykoumaj. Ale již tuším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 04. 2012 13:51

Za sebe toto vnímám jako první pozitivní krok ze strany ČTÚ za celou dobu existence. Volání po odvolání ale zůstává na místě, protože toto je náplní ČTÚ dlouhá léta a tím, že musí žádat neplní svou funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 04. 2012 13:24

Možná by měl začít u sebe a svého úřadu s těmi dobrými mravy. Potom by je teprve mohl přenést na operátory.
Ohledně snižování cen nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 04. 2012 13:21

Jestli nedefinuje dobré mravy, tak je to jen prázdný výkřik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? Michal Biel (McLaren)  |  26. 04. 2012 13:19
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor