Připomínáme: reklamace zamítnutá operátorem nemusí znamenat konec

Opakování je matka moudrosti a při všech těch změnách, se kterými se u operátorů v poslední době roztrhl pytel, si neuškodí připomenout, že pokud vám operátor zamítne reklamaci, můžete se ještě obrátit na ČTÚ. Regulátor proto na svém facebookovém profilu umístil reklamační opáčko, které může přijít vhod všem, kteří například nesouhlasí s tím, že jim operátor jednostranně mění parametry datových služeb…

Jak vidíme v přímém přenosu, ne vždy operátoři hrají fér a často sázejí na to, že zákazník nebude změny řešit, což je jen utvrzuje v tom, že s každou další změnou si dovolí víc. Krom změn u O2, které ale operátor za změny vlastně nepovažuje (návod jak je reklamovat), mění aktuálně podmínky i Vodafone. Ten se ale v tomto případě zachoval férově a zákazníkům dává možnost smlouvu bez sankce ukončit.

Řešíte změny, které operátoři provádějí?

Diskuze (3) Další článek: T-Mobile podcenil první odstávku. Nešlo obnovit data po vyčerpání FUP

Témata článku: , , , , , , , Operátor, Konec, Pytel