Připomínáme: reklamace zamítnutá operátorem nemusí znamenat konec

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

avatar
01. 08. 2016 13:15

Mňa by ešte zaujímalo ako je možné, že operátori od nás môžu požadovať zmluvnú pokutu, ale my od nich nie?! Prečo by som sa mal uspokojiť len s "bezplatným a beztrestným" odstúpením od zmluvy? Mne vznikajú náklady na dopravu, na komunikáciu, strácam čas hľadaním výhodnejšieho riešenia u konkurencie a pod. Takže keď operátor poruší podmienky dojednané v zmluve, mal by za to vyplatiť zmluvnú pokutu. Takisto sa to predsa rieši pri kúpe automobilu či nehnuteľnosti. Na toto by si mal takisto niekto posvietiť ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 07. 2016 16:50

My, co máme předplacenky, neposlušného operátora vyřešíme okamžitě - nedáme mu vydělat a nevyužijeme jeho služeb !!! Ostatní ať se soudí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor