Tohle je špatný pohled. Z hlediska firem jako je Apple se musíte dívat na dlouhodobé výsledky z horizontu cca 5 let a nedívat se na počty kusů nebo dokonce jednotlivé modely, ale celkový trend a celkové hospodářské výsledky.Zrovna Apple je taková značka sama pro sebe, která prakticky nemá konkurenci a i když se to zdá, tak Apple a Samsung, případně jiní výrobci mobilů NEJSOU konkurenti.Když si jde někdo pro nový Samsung S7, tak mu nevnutíte jen tak iPhone a naopak. Je to něco podobného jako Albatros a CPress sice oba "vydávají knihy", ale taky si nekonkurují, protože moc lidem ve frontě na Harryho Pottera nevnutíte knihu o programování v PHP a zrovna tak naopak.Případně MTV a TvNoe jsou obě televize, ale taky si nekonkurují, protože jsou tak odlišně programově zaměřeny, že neexistuje mezi nimi přesah - asi nikoho nenapadne, že místo zádušní mše by si pustil nejnovější metalový klip a zrovna tak nikoho někde na páteční domácí párty nenapadne, že zkusí nějakou kočku sbalit na "slovo Boží" Proto si Samsung a Apple nekonkurují. Opravdu neexistuje moc lidí, co by měli třeba iPhone 5S, pak Samsung 6, pak iPhone 7, pak Samsung 8 Většinou má někdo pořád Android nebo pořád Apple a pokud je nějaký přechod, tak minimální.