Přesně tak, je to sice odporně sobecké ale jsem člověk z analogové éry, který se s vynálezy té digitální nekamarádí a s láskou vzpomíná raději na chvíle, když jel o prázdninách z Londýna do Blackpoolu, bylo hezky, střecha dole, pořádné TVR Taimar s třílitrem Essex a čtyřstupňovou převodovkou, klasika, a ne na každodenní cestu do práce, kde mu ty hezké chvíle připomíná tak maximálně stejný soundtrack Led Zeppelin z přehrávače. Myslím, že je to přirozená lidská reakce, když do něj něco cpou spodem vrchem, začne se proti tomu bouřit, a ekologie taková je, neodbytná jako pojišťovák, v práci, ve škole, v televizi, pořád nám říkají, jak máme chránit červíky a všelijaké užitečné nemoci. Chráním prostředí tím, že jej zbytečně neznečišťuji, a unavují mě řeči angažovaných, kteří mě kritizovali snad pořád když jsem to už nevydržel a před pár lety koupil Alfu Romeo 6 z roku 1979, šestiválec, nádherný stav, už ani nestojí za to je posílat do jistých partií, vždycky se narekrutuje další, se směšnými brýlemi, v kraťasech a s ohromnými mandlemi, a začne mě peskovat jako kdybych snad spáchal zločin proti lidskosti. Doba je jinde, v 70. letech bylo auto pro lidi tím, čím je dnes iPhone, jenže vývoj z něho udělal jenom dopravní prostředek, ať si to myslí, neberu jim to, jenom nesnáším, když mě kritizuje kdejaký dvacetiletý cápek, kterému ještě teče mléko po bradě. A jenom mimochodem, žádný ze mnou jmenovaných vozů (Triumph TR6, Jensen-Healey, TVR Taimar) nepapá 20l/100km, kdepak, v klidu se vejdou pod 12-13l/100km, jenom je jich na běžné silnice, plné šílenců v audiných a BMW, škoda.