Je vidět, že o tom v podstatě asi vůbec nic nevíte . Technicky je na tom asi nejzdlouhavější to, že musíte o přenesení všech čísel informovat všechny české operátory a všechny, co zajištˇují tranzit ze zahraničí, a ti musí ve svých systémech zrušit směrování hovorů k operátorům původním, a nastavit k těm novým. Což vzhledem k tomu, že z hlediska směrování je operátorů v ČR pár desítek (jinak pár stovek) nějakou chvilku trvá, aby si to z těch databází (RNPDB-M a RNPDB-FNG) u CNPACu zvládli všichi operátoři aspoň stáhnout... A ta změna se pak musí odehrát ve všech systémech současně... A vedle toho jsou tam ještě takové ty nepodstatné smluvní drobnosti, jako že musíte novou smlouvu právně platně uzavřít a původní ukončit, a tak ;).Jinak je teoreticky možné (a v některých zemích to tak údajně je), že smlouva o službě není vázána na konkrétní číslo. A také se v první fázi sem tam "technicky" neřeší vlastní přenos na úrovni základního směrování, tak jak je to u nás, ale udělá se jen "přesměrování". V případě, že nevážete poskytování služby na číslo, není pak nezbytně nutné vypovídat smlouvu původnímu operátorovi, a přenos je jen čistě technická záležitost. Pokud to ovšem uděláte bez zrušení původní smlouvy a číslo si odnesete jinam, operátor vám ke službě obratem přidělí nové číslo a pokračuje v jejím poskytování (a účtování).Další věc v případě prvotního přesměrování je, že není problém (umí to každá síť), místo čekání na přenesení (=> změny směrování u všech operátorů a jejich synchronizaci), nastavit u původního operátora "klasické" přesměrování do sítě nového operátora. A k SIM u nového operátora ihned přiřadit "původní" CLI. A vlastní přenos pak udělat se zpožděním, podle možností techniky... Ovšem někdo to přesměrování musí zaplatit a nový operátor musí mít jistotu, že nastavením "cizího" CLI svému novému účastníkovi neporušuje nějaká práva původního operátora... Ale když je to ošetřené, můžete takto "přenést číslo" i během jedné minuty...