Ano, každý má občas problém.. Ale Vodafone jich má nejvíc - technické problémy, nefungující samoobsluhy atd., byly toho plné diskuze....a když už to začalo vypadat nadějně, tak teď zase tohle. Navíc opakuji, že Vodafone má nejméně zákazníků = nejmenší "zatíženost".Pokud sedíš někde doma v Praze, tak pochopitelně problém nemáš. Já jsem si napřed všiml, že kvalita hovoru (= čistota hlasu apod.), je na rozdíl od TM a O2 o poznání horší. Stávalo se mi i to, že jsem uprostřed obchodního centra, ve sklepě pod garáží apod. ztracel signál (= špatná "propustnost"?). A když jsem jel do Kružberku na chatu, tak mě vítal polský operátor. Několikrát jsem zažil výpadek samoobsluhy, zmatené a neprofesionální jednání zaměstnanců na infolince (podobným způsobem se dá chápat i reklamní kampaň typu "parohy" - mimochodem, parohy byly vyobrazeny i v omluvě, což považuji za nejvyšší ubohost) a další perly, na které si už nevzpomínám.U Vodafonu nejsem (naštěstí) už 2-3 roky.. A když čtu zprávy o tom, že Vodafone chtěl zpoplatnit překročení datového limitu (což na poslední chvíli zrušil), že se z "férovosti" nakonec stala "reklamština" a že všem výpadkům není konec, tak jsem rád za TM.