Slovenské O2 má webovou správu služeb. Dočkáme se také?

Jestli tuzemské O2 v něčím za svými konkurenty zaostává, pak je to naprostá absence webové správy služeb a kontroly účtu pro mobilní zákazníky. Ti si tak nemají možnost zjistit jaké služby mají aktivované, aktivovat si svépomocí nové či deaktivovat ty aktuálně zapojené o kontrole spotřeby volných minut či SMS a jednotek z balíčků nemluvě.

Klepněte pro větší obrázek
Na Slovensku si své zákazníky O2 hýčká, nabízí skvělé služby jako tarif Fér s voláním do ČR jako za domácí ceny, ale také je neodstavuje od informací o jejich účtu a útratě

Mnozí zákazníci čekají na tuto možnost už léta a stále se nic neděje, naproti tomu na Slovensku se kyslíkový operátor „rozhoupal“ rychle a zhruba dva roky po vstupu na tamější trh spustil správu služeb na internetu. Na domovské stránce operátora v sekci Moje O2 mohou zákazníci jednoduše aktivovat služby či získat podrobný přehled o fakturách a výpis hovorů:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
O nové službě informovala naše sesterská také MobilMania.sk

Otázku, zda se někdy dočkáme i my, mobilní zákazníci v České republice, jsem se dotázali přímo operátora. A vyjádření je zde: „Webovou správu služeb vnímáme jako užitečný nástroj. Na jeho spuštění pracujeme. O dalších krocích Vás budeme informovat.“

Diskuze (30) Další článek: Skype pro Symbian: prvně Nokie, pak i ostatní

Témata článku: , , Užitečný nástroj, Web