SME.sk: Slovenská pošta může být mobilním operátorem

Státní doručovatelská firma Slovenská pošta hledá podnikatelské příležitosti mimo svůj hlavní byznys a na ráně je role mobilního operátora. O budování vlastní sítě nepřemýšlí, byla by virtuálním operátorem. Tak již na Slovensku funguje například maloobchodní řetězec Tesco.

Při návštěvě Slovenské pošty se může zákazníkovi stát, že se ho pracovnice za okénkem zeptá, jaký má tarif a jakého mobilního operátora využívá. Slovenský server sme.sk uvádí, že v budoucnu není vyloučené, že bude Slovenská pošta nabízet výhodné akce na paušál, či dobíjecí kartu se žluto-modrým logem Slovenské pošty. Vzloučená prý není ani nabídka mobilních telefonů za dotované ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Slovenská pošta je jedním z největších prodejců předplacených karet  a dobíjecích kupónů. K nejnižší formě virtuálního operátora (ala český BleskMobil) už není daleko.

V České republice byl první vlaštovkou mezi virtuálními operátory zrod BleskMobilu pod hlavičkou vydavatelství Ringier. Ten je ale jen přeprodejcem služeb Telefóniky, i tak by mohla Slovenská pošta fungovat. I tak ale snížil cenu volání z předplacených karet na polovičních 2,50 koruny za minutu, na což museli zareagovat i T-Mobile a Vodafone. O vytvoření virtuálního operátora mají v Česku zájem další firmy, například Tesco, UPC, Centropol nebo Air Telecom.

Diskuze (2) Další článek: T-Mobile: Mobilní internet přehledněji, rychleji, levněji

Témata článku: , , MOBI, Slovenský server, Mobil, Post, Posta, Operátor, Hlavní byznys, Pošta, Dobíjecí kupón, Mobilní operátor