Tato věc je už stará několik let.Vždy bylo každé elektonické zařízení citlivé na jakékoli elektromag.pole ať už jsou to vlny dlouhé nebo ultra krátké.Je to stále vše na bázi
pana Popova,který si kdysi hrál s jiskřičkamaapod.Ovšemže rušení může v letadle způsobovat
i zařízení přímo v letadle a mělo by to být vše co nejlépe odstíněno od všech nežádoucích produktů,které může způsobovat i letadlo samotné.Pochopitelně ,že nejvíce ohrožuje zařízení letadel
mobily,vysílačky(jakékoli).Při výkonu mobilu např.1W(a to neni ještě ERP(záleží na ant.)na F=1800 nebo 1900 nebo 2000Mhz(EDGE) je to docela silné vyzářené pole do vzdálenosti cca 10metrů
a to už stačí k tomu,aby se pole naindukovalo do kabelů a pod.,které mohou vést přímo okolo
sedačky letadla.O vysílačkách a starých mobilech(NMT)už ani nemluvěNěkteré ruční radiostanice
mohou mít až cca5-10W(opět ne ERP) na různých frekvencích a to už je pára!cca do 50metrů od ant.
Tak to je vše,co jsem chtěl k tomuto tématu dodatHezký den od Rudy(který se zabývá a opravuje
přístoje,které vyzařují elektromagnetické pole).
Ahojky...